Sayfalar

19 Ağu 2014

KRAFT CALİPSO PARK YATAK 70*120

Size aldığımız şeyleri bir post halinde yayınlayacağımı söylemiştim. 
Fırsat buldukça sizinle paylaşımlarda bulunacağım.

Evet kızımıza aldığımız ilk eşya diyelim yatağına.
Aklımda hep park yatak vardı. 
Odalar arasında dolaştırmak için uzun süreli gezmeler için v.s.
Bu modelini özellikle istedim çünkü en ve boy olarak büyüklüğü hoşuma gitti.
Forum sitelerinden olsun blogger arkadaşlardan olsun bayağı araştırdım. 
Tabi ki bir üründen herkesin %100 memnun olmasını bekleyemeyiz.
Kullandığımızda göreceğiz.
Ben bir şey alırken kısa vade de kullanacağım bir ürün olmasını istemiyorum. 
Bu tarz şeyler bir kez alınıyor sonuçta.
İlerde onu içine oturtup oynayacağı bir alanı da olsun istedim. 
Üstelik bazı arkadaşlar yumuşak toplar alıp park yatağının içini doldurup top havuzu yapıyormuş. Çocuklar sevmez mi top havuzunu ?
Elimizde olsa biz bile atlicaz içine :)
Kurarken yanınızda ya tecrübeli biri olsun yada siteden videosunu çok iyi izleyin.
Biraz zorlanabilirsiniz , benden söylemesi :)
Bu arada kullanmadan hiç sevmediğim ve çok itici gelen şeyleri sıralayacağım. 


Kurulması ilk etapta gerçekten zor.
Müzik nasıl diyerek pil takıp dinleyelim dedim. Dinlerken ben korktum. Açıkcası daha sessiz daha soft müzikler bekliyordum.  Kısaca bu aksesuarını kullanmayı hiç ama hiç düşünmüyorum.
Dönence keza yine öyle uyurken bu tarz şeyler bebeğe uyku getirir diye düşünülüyor ama bence dikkat dağıtmaktan öteye geçmiyor ( bu benim fikrim)


Kullandıkça daha da yorumlarım olacak.

Şimdilik kendinize iyi bakın :)


Özellikleri :

  • Doğumdan itibaren kullanılabilme
  • Kısa kenarda bebeğin parka kolaylıkla girip çıkabileceği fermuarlı pencere
  • Farklı yaşlarda kullanım için ilave ara kat
  • Taşıma çantası
  • Fonksiyonel cepler
  • Bebeğin ayağa kalkmasını sağlayan halkalar
  • Müzikli, titreşimli ve ışıklı dönence
  • Bebeğin oynarken rahatça görülmesini sağlayan file yan pencereler
  • İki ayakta yer alan frenli tekerlekleri sayesinde kolay taşınabilme
  • Sallanma aparatı ile beşik olarak kullanılabilme
  • Ara kat 9 kilo, alt değiştirme 11 kilo
  • Ara kat takılı değilken ana ünitenin maksimum taşıma kapasitesi 15 kilo
  • Ağırlık: 15,5 kg
 

13 yorum:

  1. güle güle kullanın canımcım

    YanıtlaSil
  2. ayyy,çok ciciymiiiş... güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. 15,5 kg mi?! Tamam beni taşır :)
    Yerim ben minik prensesimin yatağını, ne güzeldi o gün beraberdik özledim yine ya!

    Huzurla uyusun meleğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam gelince beraber uyursunuz :)
      Ay evet o gün çok güzel ve çok özeldi.
      Kızım gelsin üçümüz tekrarlarız :)

      Sil
  4. Şimdiden güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullanın inşallah. Kendi tecrübelerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki kesinlikle memnun kalacaksınız. Biz biraz kücüğünü kullanmıştık bu yüzden ancak 9 ay kullanabildik ama sonrasında 2 kız kardeşim, 2 aerkadaşım, halamın kızı derken 9. bebek kullanıyor şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok araştırdım. Boyut konusında özellikle bu model üzerinde durdum . Nir küçük alanlar ki 10 cm. var ama bebek büyüdükçe çok önem kazanıyor o 10 cm. Bakalım bizim yatakta kimler yatacak.
      Sevgiler :)

      Sil
  6. bak ne dicem pelin büyük (minik koala) arkadaşımız da yeni annelerden yazıyo herşeyiiiii :))))

    YanıtlaSil
  7. Minik kraliçe güzel uykular uyusun. Üst taraftaki dönen şey, çocuğu yatakta oyalasın diye yapılmıştır. 6 ay filan geçince işine yarayabilir ;) Dediğin gibi dikkat dağıtıcı bir unsur. Öpüyorum ikinizi de.

    YanıtlaSil
  8. gulaycim,,nasil guzel gunler yasadigini tahmin ediyorum..
    ne buyuk bir keyiftir,,bu hazirlanma safhasi
    tadini cikar..ikinizide opuyorum:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...