Sayfalar

29 Oca 2022

SNOW SNOW SNOW

 

Merhabalar.... 

Nasılsınız bakalım. Evet bu yıl kara doyduk sanırım. Doyduk mu? Benim gibi sıcak yerine soğuğu tercih ediyorsanız yada bu havaları seviyorsanız doymadınız :) 

Çocuklar bile doymadı. Berfin salı gününe kadar hep dışardaydı. Tabii salı akşamı biraz hastalandı ama olacak o kadar. Ara tatil için Kocaeli Büyük Şehir Belediyesi çok güzel etkinlikler yapmıştı ve sadece 2 gün gidebildi. Biraz bundan dolayı üzüldü ama yapacak bir şey yok. Seneye inşallah sonuna kadar gider.


    EE sizler neler yaptınız. Ben biraz not tutarak çalışmalarıma devam ediyorum. Beğendiğim ve sizin için faydalı olacak kitapları da sizinle paylaşacağım. Bu arada bazı eğitimlere katıldım veya katılıyorum. Bunlarla ilgili postlarda hazırlayacağım.     Sizlerden de bu konuda fikirler alabilirim. Ben biraz daha Spiritüel şeylere ilgi duyuyorum ve yapabilir miyim acaba diye düşünmüyor değilim. Şüphem yapamamak değil sadece sevecek miyim? Dürtüsselik den dolayı maalesef maymun iştahlıyım ve neyi sevdiğim neyi sevmediğim yada sürdürüp sürdüremeyeceğim pek belli olmuyor. "Tamam ama yapmadan sevip sevmediğini nasıl bileceksin " diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Evet doğru ama sanırım artık evet bu benim yada evet bu tam bana göre diyip bunu sürekli hale getirmek istiyorum :) 

Olacak az kaldı yeni ufuklara yelken açmadan bilemeyeceğim :)   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...