Sayfalar

8 Mar 2022

ZEYNEP AKSOY

    Merhabalar. Bugün yine Yoga'nın ve Mindfulness'in duayenleri hakkında yazmak istiyorum. Sevgili Zeynep Aksoy kimdir isterseniz biraz ondan bahsedeyim. 

Orijinal içeriği görmek için buraya tıklayın :)  Ayrıca :

1971'de İstanbul'da doğan Zeynep, 1988 yılında Robert Koleji'nden mezun oldu. 1992 yılında Rhode Island School of Design'da lisans, 1999 yılında The New School for Social Research'te ise yüksek lisansı derecelerini tamamladı. 1999 - 2017 yılları arasında, Hindistan ve Amerika’da birçok yoga ve meditasyon eğitimleri tamamladı. Aile dizimi ve türlü terapi eğitimleri aldı. 2001 - 2003 yılları arasında, Andrew Zionts ile YogaŞala Nişantaşı’nı kurdu ve işletti. 2006 - 2012 yılları arasında, David Cornwell ve Rebekka Haas ile Cihangir Yoga’yı kurdu ve işletti. 2017 yılından itibaren, Amerikan Hastanesi'nde "Code Lotus Mindfulness" merkezini David Cornwell ve Amerikan Hastanesi ekibi ile kurarak danışman olarak çalışmaya devam etmektedir. 2018 yılından beri de, "Zeynep Aksoy Reset" YouTube kanalı ile binlerce insana ücretsiz olarak meditasyon ve Mindfulness’ı tanıtmaktadır. 

    Sevgili Zeynep'in bizim için yaptığı ve bunu bağış usulü olarak bize ücretsiz olarak ulaştırdığı bir program var. bize 200 saatlik bir eğitim veriyor ve her modül sonucunda sınava girip başarılı olduktan sonra bize sertifikamızı da veriyor. ve siz isterseniz kendiniz için isterseniz yoga eğitmenliği yaparak bunu iş haline getirebilirsiniz.  Daha önceki postlarımı okuyanlar biraz sıkıntılı bir süreçten geçtiğimi biliyordur. Ben biraz geriden geliyorum şu ana kadar 1 modülü bitirip sertifikamı aldım :)



    Darısı diğerlerinin başına. Ama hiç ama hiç kolay değil. Çünkü bu güne kadar bildiğim yada duyduğum şeylerden çok daha farklı şeyler öğreniyorum. Ve öğrenmeye devam edeceğim. O yüzden sizde bu olguda yer almak istiyorsanız eylül ayını bekleyin. Bu linkten bu eğitim hakkında bilgi alabilirsiniz. Ve şimdiden Eylül için hatırlatıcınıza kaydedin. İşte burada ... Bu arada bilen ve daha önce kayıt olan var mı? 
    







 

2 yorum:

  1. hımm güzel bişey, ben de biraz ilgilenip bıraktım ama istiyorum yine, tanıdıklar eğitmen oldular, petek kitamura'dan ders aldılardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep merhabalar. İstikrarlı olmak çok önemli , benim şu anda en büyük eksiğim bu maalesef :) Petek Kitamura hiç tanımıyorum ama bakacağım :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...