Sayfalar

3 Eyl 2014

EMZİRME ÖNLÜĞÜ DİKİMİ / NURSİNG APRON


Günaydın....
Bu hafta biraz yoğundum. 
Kızma alınması gereken son alışverişleri tamamlamaya çalıştık. Tabi pek evden çıkmadığım için genelde internetten alışverişlerimizi yaptık. 
Çok güzel şeyler aldım ki bunlar genelde hep olumlu tavsiyeler üzerine alındı. 
Bugün de dikiş dikmeyi daha fazla ertelemek istemedim çünkü makine olsun iplikler, kumaşlar hep ortada . Artık zaman azaldıkça her şey yerli yerin de olsun istiyorum. 
Diktiklerimden biri emzirme önlüğü. 
Biraz dikiş biliyorsanız hazır da kumaşınız varsa yapamayacağınız bir şey değil . 
Normalde nette dikilenler olsun hazır satılanlar olsun bebek hareket ettikçe yandan açılabiliyor. 
Ben onu ortadan kaldırmak için ufak bir detay ekledim. 
Umarım size faydalı olmuşumdur :)



Çok hoş bir tonu olan kumaşım vardı. 
Tek en olduğu için sadece boyunu ayarladım. Siz dikmek isterseniz kendi boyunuz ve kilonuza göre en ve boy ayarlayın bence.
Kumaşı ütüledim ama ütü masamın süngeri iyice incelmiş o yüzden kaymak gibi olmadı ama olsun idare eder. 
Dikişi kolaylaştırmak adına ben kenar kıvırmalarını ütüleyerek verdim böylece iğneyle uğraşmadım. 
Tavsiye ederim çok pratik oluyor.  


Kızım da kısmen kadraja girmek istedi :)))) 
4 adet bağcık kestim. 
İkisi boynum için ikisi arka bağcıklar için.
Yine ütüleyerek katladım. 


Ön kısmının ne kadar açık kalmasını istediğimi hesapladım ve bağcıklardan ikisini iğne ile tutturdum. Prova yapılacak çünkü :)
Bu bölüme genelde arkadaşlar açık durması için röntgen filmi koyuyor ama hazır satılan balinler varmış. 
Çarşıya gidemediğim için alamadım ama ilk gidişimde ki bulabilirsem alıp ön tarafa ufak bir ilik açarak yerleştireceğim. 


Diğer ikisini üst köşenin sağına ve soluna tutturdum. 
Ve prova ettim. 
Ön açıklık ve arka uzunluğu iyi geldi. 
Boynumun askısını da ayarladım böylece cırt bantı nereye dikeceğime karar verdim. 
Ve oturdum makine başına dikişler bitene kadar kalkmadım :)



İlk fotoda önden görüntüsünü bura ise arkadan görüntüsü var. 
ARka bağcıklarının nerede olduğunu ve nasıl derli toplu durduğunu daha rahat anlamışsınızdır.


Askıların birleşme yerlerine Çapraz dikiş yaptım bebek tutar asılır sağlam olsun diye.
Bunu genelde çantaların askılarına uyguluyorum daha sağlam olsun ideye. 
Dip not olsun :)


Ve cırt bantı diktim. 
Ve bitti. 
Umarım dikmek isteyenlere yardımcı olmuşumdur. 
Ve umarım beğenmişsinizdir. 


12 yorum:

  1. Merhaba :))
    Buraya Sevgili Fulya'dan ışınlandım :)
    Zamanım olduğunda bütün yazılarınızı okumak istiyorum, dikiş dikmeye bende pek hevesliyim ama hiç becerim yok bir de makinam yok ileri de inşallah küçük ve ekonomik bir model bulursam almak istiyorum !!
    Oradan görünen kızı çok sevdim maaşallah, Allah sağlıklı sıhhatle kucağınıza almanızı nasip etsin ^.^ bizde istiyoruz ama beceremiyoruz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosssgeldin :)
      Kucuk makinalar satiliyor. Dikise yeni basliyanlar icin cok ideal. Ilerde yetrrli gelmicek zaten.
      Amin inşallah canim.
      Becerememek deme daha senin bebegin gelmek icin dogru zamani bekliyor diyelim.
      Cook opuyorum ;)

      Sil
  2. İlerde cocuğumun muhteşem bir teyzesi olacak tecrübeli en azından :)
    Cok guzel olmuş bu, ellerine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) o zamana kadar benjm kiz ustunde pratik yaparsin :))))
      Sagol melegim :)

      Sil
  3. günaydın
    senin o fotoya göz kırpan göbüşlü bebişini ısırıcam haberi olsun söyle ona tamam mı?
    şahane yapmışsın gülaycım,çok da tatlı olmuşsun bu arada
    hadi bakalım annecik,herşey kolay olsun
    çok sevgiler
    ınga mınga

    YanıtlaSil
  4. Çok mu güzel olmuş ne :) Gerçi pek ihtiyacım olmayacak ama en azından biliyorum derim :)))

    O bebiş gelsin hele yaa az kaldı değil mi :)

    YanıtlaSil
  5. He he kraliçeliği nereden belli olacak? Kadraja elbette girecek :)))

    YanıtlaSil
  6. ne güzel olmuuuuş,bizim kız çok şanslıııı :)
    ellerine sağlık,mucukkk

    YanıtlaSil
  7. Oooooo bu ne yetenek. Kadraja da girermis cimcime. Eline sağlık canım . Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. hah haaa nerdeee kitaplar dizilleeer ha haaaa :))))

    YanıtlaSil
  9. ne şirin olmuşsun sen gülayımm yaa. çok yakıştığın ı söylemeliyim.önlük çok cici olmuş ki çokda güzel anlaymışsın tüm detaylarıyla.ellerine sağlık bitanem.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...