Sayfalar

6 Tem 2013

ÇAMAŞIRLAR İÇİN BEYAZ KALIP SABUN

 
Günaydın.
Bu sabah yemek ile ilgili bir yazı yok.
Ah biz hanımların en büyük kabuslarından biri olan lekesi çıkmayan çamaşırlar .
Geçenlerde nette dolaşırken çook güzel bir blog buldum. Belki aranızda rastlayanlar ve bilenler vardır. GeCe  ...

Evet kendisi bir anne ve çocuk giysilerindeki lekelerin hem daha zor çıkması hemde bebek yada çocukları kimyasallardan uzak tutmak için beyaz kalıp sabunla ilgili deneyimlerini burada ,burada ve burada   bahsetmiş.
Aslında çok doğru eskiden deterjanmı vardı. Kalıp sabun çok güzel temizlerdi.
Benim bebeğim yok ama inanın eşim bebekten beter. Bir şey yerken öne eğilme gibi bir huyumuz yoktur. hiç istifini bozmaz tabi akanlar artık üstüne mi pantolonuna mı gelir artık rastgele :)
İnanın denemediğim deterjan markası kalmadı. Hiç de öyle reklamlardaki gibi olmuyor maalesef.
Bende bu kalıp sabun işini deneyeceğim.
Konuyla ilgili bilgi yada deneyimi olanlar varsa bizimle paylaşabilir. Çok memnun oluruz yanı.
Bu arada GeCe nin bloguna giderseniz orada karşılaştırmalı fotoğraflar bulacaksınız. Meyve lekesi , yemek lekesi ve hatta tükenmez kalem lekesini bile çıkartmış mübarek.
Kendisinden ve yazısından bahsetmeme izin verdiği içinde çok ama çok teşekkür ederim. Takibe aldım kendisini çok güzel bir yazım dili var. Üstelik bu şekilde faydalı paylaşımlar yapan insanlara her zaman saygı duyarım. Çok teşekkür ederim. Sevgiler....

17 yorum:

  1. Ben de hemen bloğu ziyaret edeyim arkadaşım.. Çok iyi oldu çok teşekkürler..
    Aynen katılıyorum lekeleri çıkarmak için neler deniyorum o reklamlar filan fasa fiso. Hiç marka vermiyim ama hepsini denedim nerdeyse hiç lekeleri çıkarmıyor asla..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hiç biri çıkartmıyor. Sürekli kimyasal yüklüyoruz giysilerimize sonrada hastalıklar bitmiyor...

      Sil
  2. bende deneyeceğım paylasım ıcın tsk

    YanıtlaSil
  3. geçenlerde arkadasım yeşil kısa kollu herzaman giyilebilecek bir tişört hediye etmişti.aceleyle çıkarmaya bile vaktim olmadan kızartma yapmam gerekince yağ sıçradı ne yaptıysam çıkmadı benek benek kaldı.bakalım deniyim cnm ben de çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yağ lekelerinde sabun ne kadar faydalı olur bilmiyorum ama onun için sama yine kolay bir püf.
      Lekeli yeri hafif elinle ıslar daha sonra ıslattığın alana bildiğimiz karbonatı dök . ıslaklık kuruyana kadar bekle ve makinada yada elinde yıka. İnan eşimin 1 yıl önce lekelediği tişörtten yağ lekesi çıktı.
      Sevgiler....

      Sil
  4. Şimdi, efenim ben, bu postu görünce atladım hemen:) Malum bir zamanlar öğrenciyiz. Öyle deterjan falan alamıyoruz. Zaten çamaşır makinemiz falan da yok. Ben beyaz sabunla her giysimi yıkardım. Bütün çamaşırlarım mis gibi kokardı. Küvete bastırır citilerdim. Gel zaman git zaman, okul bitti. Ben evime döndüm, bir iki benim giysiler makinede yıkanıyor tabi. Bir ay geçtikten sonra baktım benim beyaz tişörtler, iç çamaşırları gri renk olmaya başladı. O zaman anneme demiştim ki" ama ben öğrenciyken benim çamaşırlarım bembeyazdı" o da gülmüştü.. Ben hala hacı şakir beyaz sabunu ile yıkanıyorum. En doğal yağlardan yapılıyor. Ama keşke makineme ondan koyabilsem, yada elimde yıkayabilsem .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın doğalın yerini hiç bir şey tutmuyor :)
      Elde ıslatıp makinaya atabilirsin :) Ben öyle yapıyorum :)

      Sil
  5. evde sabunla yapılan dogal camasır deterjanı yapıp kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. harika bilgiler.. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Siyah abiye kıyafetimi hacışakir sabunla yıkasam bişey olur mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende başka bir blogdan aldım yazıyı. bir şey diyemem ama yıkamaya uygunsa, suyun sıcaklığına dikkat ettikten sonra bir şey olmaz diye düşünüyorum :)

      Sil
  8. İzmir ve çevresinde organizasyon firması denince akla gelen ilk şirket isminden de anlaşılacağı gibi İzmir organizasyon firmasıdır. Yapığı işleri kısaca açıklamamız gerekirse, Acilis Organizasyonu, balon susleme, evlilik teklifi, dugun organizasyonu mekanları, tekne kiralama ve catering hizmetlerine imza atmış bulunmaktadır. Sizlerde profesyonel bir organizasyon firmasıyla çalışmak isterseniz bir telefon kadar uzağınızdayız.

    YanıtlaSil
  9. Neler yapabiliriz?

    Öncelikle İzmir Ajans olarak 2004 yılında kurulmuş ve hizmetlerine devam etmekte olan bir firma olduğumuzu, dolayısıyla deneme yanılma değil tecrübeyle hareket eden köklü bir firma olduğumuzu belirtmek isteriz. Genel olarak ürün, hizmet marka ve tantım konularında özellikle sosyal medya, video prodüksiyon ve internet bilişim alanında ve ayrıca fotoğraf çekiminde de tecrübeliyiz. Hizmetlerimize başlamadan önce sizlerin firkirlerini dinliyor, kendi tecrübemiz ve sizin hayalinizdekileri harmanlayıp, fikir alışverişlerinin ardından yol haritamizi belirleyip vaad edilen süre zarfında hizmetinizi gerçekleştiriyoruz. Yaptığımız hizmet ne olursa olsun, ihtiyacınız olanı sağlayacağımızdan emin olabilirsiniz. Yol haritasını çizerken isteklerinizi ve tasarrufunuzu ilk sıraya alıyoruz. Ömür boyu profesyonel iş ortağınız olacağız.

    Video Montaj ve Prodüksiyon

    Her firmanın tanıtımının yapılacağı bir hikayesi vardır. Bir firmayı kurmak, geliştirmek ve popülerleştirmekten geçen ilk yol tanıtım filmi çekiminden geçmektedir. Firmanızı popülerleştirmek ve yayıngınlaşmasını sağlamak için harika fikirlerimiz var. Siz hayallerinizi anlatırken biz ihtiyacınız olanı tespit edip, onu hayata geçirmek için elimizden gelene yapacağımızdan kuşkunuz olmasın. Sosyal medya ve internet hizmetleriyle video prodüksiyonü harmanyalıp ortaya çıkan en fes hizmetin keyfini çıkarmanız için sizi bekliyor olacağız.

    YanıtlaSil
  10. çok guzel bir firma başarilar dilerim istanbul dugun organizasyonu yapmaktadir
    sunnet organizasyonu

    YanıtlaSil
  11. Firmamız sünnet düğünlerinin organize edilmesini ve de gerçekleştirilmesini profesyonel bir sunnet organizasyonu

    şekilde gerçekleştirmektedir. Sizi memnun edecek şekilde güzel, eğlenceli ve de farklı bir

    şekilde organizasyon gerçekleştirmeyi arzuluyorsanız ya da istiyorsanız o zaman firmamız

    aracılığıyla Yemekli Sünnet Organizasyon Fiyatları gerçekleştirebilirsiniz. Sizi memnun

    edecek, güzel bir yemek hizmeti vermekteyiz kavurma li menu olarak terayaginda kavurma

    dana etinden olmaktadir ve yaninda terayagli pirinç pilavi patetes puresi veya kizartmasi bakla

    mevsim salatasi veya çoban salatasi yapilmaktadir geri kalan ekmek ayran su maşrubat

    içeçecekleri ve garson hizmetimiz vardir yemek olarak tavuk menu ile degişim yapabilirsiniz

    ve de farklı şekilde anları, dakikaları yaşamayı arzuluyorsanız ya da böylesine bir düşünce

    içerisindeyseniz o zaman firmamız sizin için de en uygunu, en ideali olacaktır. Burada bulunan

    telefon numaralarımız aracılığıyla bizimle iletişime geçebilir ve de sonrasında da isteklerinize

    göre en uygun, en ideal şekilde bir organizasyon gerçekleştirebilirsiniz. Farklı, sıra dışı ve bir o

    kadar güzel şekilde organizasyon gerçekleştirmek istiyorsanız da yemekli sünnet organizasyon fiyatlari

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...