Herkese güzel bir gün dilerim.
Filmini izledik .
Okuma şenliği kapsamında kitabını da okuyalım dedim.
Şahsi fikrim filmini daha çok beğendim.
Daha duygu yüklüydü.
Ama kitap yeni çıkmış bir kitap olmadığı için bazen yavan kalmaları çok normal gibi geliyor...

.jpg)

