Selam....
Hem yılın biten 15. Kitabı hemde okuma şenliğinin son kitabı.
Aslında son kitap için kafamda başka bir kitap vardı.
Ama yetiştiremem diye okuyup yarıladığım ve serinin bir sonraki kitabını bitirdim.
Eee neye niyet neye kısmet değilmi :)




