Sayfalar

14 Nis 2022

KREDİ KARTI ALMANIN KOLAY YOLU





 Merhabalar. Nasılsınız ??? 

    Şimdi size kendi deneyimimi paylaşacağım. Şu anda çalışmadığım için 1 yıldır uğraştığım ama kredi kartı  alamadım bir banka var. Hali hazırda bir kredi kartım var hatta 17 yıldır kullandığım bir kredi kartı. Benim jenerasyonum bilir hani çarşıda, meydan da stant kurup kredi kartlarını önüne gelene verdikleri dönemdi.  O dönem 2-3 tane aldım ve eleye eleye tek karta düştüm. 

    Ama sorun şu ki büyük ve eski bankalardan biri olmasına karşın hiç bir avantajı yok. Ne doğru dürüst chip para veriyor ne kampanyaları muhteşem. Ama elimdeki tek kart bu olduğu için kapatmak istemedim. Nasıl kredi kartı alırım diye araştırıp durdum ve belki siz de şu anda bunları okuduğunuza göre benim yollarımdan geçtiniz :) Hepsi kopyala yapıştır makaleler ile okuyucu çekmeye çalışan siteden başkası yok. Neyse uzatmayayım. 

    Önce kart limitimi düşürdüm. Uzun yıllardır kullandığım için limitim benim için gayet yüksekti. Bu arada geçmişe dönük hiç bir şekilde kara listeye girmediğimi belirteyim. Borç/ödeme benim için hassas bir konu ve gününde hepsi ödenmeli. Sonra özellikle Yapı Kredi bankası şu anda en avantajlı banka olduğu için 1 yıldır ondan kredi kartı almaya çalışıyordum. Ama olmadı olmadı. Hatta kendilerinden gelen kart verelim sms ile başvurduğumda bile olmadı :(

    Neyse ilk adım banka kartı çıkartmak oldu. Nasılsa bunun için hiç bir şey istenmiyor. Özellikle toplu taşımaya binerken temassız özelliğini kullanıyorum ve kampanya dahilinde belli bir kısmını geri ödüyor. Neyse sadece toplu taşımaya yetecek kadar para yüklüyordum. Sonra aklıma Vadeli hesap açsam verirler mi acaba fikri geldi? Henüz o noktaya gelememiştim. Ama tahminim verecekleri yönünde. Bu arada bilgilerimi güncellerken kazancımı abartmadım ama çok da düşük tutmadım. Meslek için serbest/ressam/tasarımcı olanı seçtim. Çünkü evde bir şeyler tasarlayıp satış yapıyorum. 

    Geçen hafta annemlere gittim ve o arada babam rahatsız olduğu için ve bir yere çıkamadığı için market vs. alışverişlerini de yaptım. Babam gidince parayı nakit geri verdiği için kredi kartıyla almak istemedim. Çok aman aman yüksek olmasa da 400 tl civarı harcama yaptım. 1 yıldır da aktif olarak az da olsa kullandığımı da unutmayın. Sonra 3 gün önce tekrar sms geldi ve bende tekrar başvurdum ve bilin bakalım ne oldu ? Kabul edildi, üstelik limit de gayet güzel :) Yani sizin de benim gibi istediğiniz bir kredi kartınız var ama alamıyorsanız:


  1. Varsa başka kredi kartınız limitinizi düşürün.
  2. Kredi kartını istediğiniz bankanın banka kartını edinin.
  3. Banka kartını kullanın, toplu taşıma da, faturalar için vs.
  4. Bu arada kredi notunuz düzgün mü? Bu çok önemli.
  5. Bilgi güncellerken de meslek serbest/ tasarımcı/ ressam olan şıkkı seçtim. 
Umarım yazım sizin için faydalı olmuştur. Burada yazan her şey kendi deneyimim. İznim olmadan alınıp kullanılması yasal olarak suç teşkil edecektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...