Sayfalar

6 Kas 2015

NURDAN'LA KANAVİÇE ETKİNLİĞİ



Merhabalar...

Etkinliğin ilk işini yaptım. Nasıl olmuş ???Beğendiniz mi ??? Çok uğraştım ama değdi. Kumaşım çok tok ve sık gözenekli, hatta hiç gözenekliydi :( Ama yılmadım, azmettim ve başardım. 
Zaten hayat'ta böyle değil mi ??? Uğraşmadığımız ve azmetnediğimiz hiç bir işi başaramayız, başarsak bile aynı tadı alamayız.



Sevgili Nurdan Hanımın Etkinliğini burada duyurmuştum. Hala 1 aydan fazla zaman var, katılmak isteyenler geç kalmış sayılmaz. 19 yy. hanımları çok şık. Ben içlerinden en çok beğendiğim iki kızı yaptım. Kızlarım 19 yy. ilk dönem şıklığını sunuyor bize. Bu kızlarımız ve diğer modeller hepsi Nurdan hanıma ait modeller. 
Ne yapacağımı düşünürken aslında kafamdan pek çok şey geçti ama ben kimsenin yapmayacağı bir şey yapmak istedim. Sanırım egomun az biraz tavan yaptığı bir zamana denk geldi :) Ve en çok yapmayı sevdiğim şeylerden birine iliştirmek ve çokça kullanabileceğim bir şeye adapte etmek istedim. Ve aklıma çanta geldi. Daha doğrusu clutch çanta yapmak istedim. Dantel ile biraz romantizm biraz nostalji eklemek istedim. 
Fotoğraflar çok istediğim gibi olmadı. Güneşi beklerken Berfin durmadı, Berfin uyurken güneş gitti :) 
 

Aklımda iki proje daha var ama yetişirmi, yapabilirmiyim bilmiyorum. Onlarda bittiğinde sizlerle paylaşacağım. 

Nurdan hanıma bir kez daha teşekkür ederim ki böyle güzel bir etkinlik başlattı ve ben sevgili Özlem sizin tanıdığınız isim ile Öceannekızsevgisi blogun sahibi sayesinde duydum. Mutlaka Özlemin sayfasına gidip yaptığı çalışmaları görmelisiniz. 

Şimdilik kendinize iyi bakın :)

5 yorum:

  1. Beğenmek ne kalime "bayıldım, bayıldım, bayıldım" Katılımınız ve yarattığınız bu güzellik için çok teşekkür ederim. Dilerim bu işin devamı da gelir, gözlerimiz baram eder bir kez daha ♥

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nurdan Hanım.
      Sizin sayenizde bu kadar güzel ürünler çıkartabildik.
      Mest oldum güzel sözlerinizle.
      Bende devamının gelmesini diliyorum :)
      Benden de sevgiler :)

      Sil
  2. sen o bıdıkla bu işin de üstesinden geldin demek:)aferin arkadaşıma:))))
    çok güzel olmuş,ben de heveslenmiştim ama ne yazık herşey birbiri içinde bu aralar,hatta uzunca bu aralar canım,seyretmekle kalıyorum ben:))
    sevgiler,berfinciğimi öp lütfen:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine emeğine sağlık Gülaycığım. Çok güzel ve şık olmuş. Dantelin verdiği şıklık döneme çok uygun olmuş. her zaman kullanabileceğin bir aksesuar olması da ayrıca güzel. Diğerini şimdiden merak ettim.
    Berfin kızımızı öpüyorum çok , güzel sözlerin içinde çok çok teşekkür ederim. Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gülay, Nurdan Hanım'ın bloğunda da görünce çok beğendim, bu tarz bir çalışmada ayrı güzel olmuş doğrusu çok iyi fikir, eline sağlık. Miniğinle uğraşırken fırsat bulman da ayrı güzel. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...