Sayfalar

2 Kas 2015

DAVA / OKUDUM 31


Kitaplar, kitaplar...
Biliyorum sıkıldınız ama zamanında yazmazsam böyle olur işte. 
Daha yazılmayı bekleyen 43 kitap ve halihazırda bitmek üzere olan 2 kitap var. 
Bazılarını toplu yazacağım postları azaltmak için. 
Bu ara okuma konusunda kendimi beğeniyorum. Çünkü her fırsatta kitap okumaya çalışıyorum ve tabi ki şenliğin etkisi bu konuda çok fazla. 
Etkinliği çok seviyorum böylece kütüphanemi eritiyorum, tanımadığım yazarları tanıyorum. Yerli yazarlar konusunda düşüncelerim yumuşamaya başladı ki bu aralar benim çok sevdiğim bir yazar var  bütün kitaplarını tamamlamayı düşünüyorum :)

Gelelim kitaba. Kafka abim bana göre bir yazar değil. Belki bütün dünya beğenmiş ama ben beğenmedim. Dönüşümü okudum ve bu kitabı ama, yok olmuyor. Ya zamanı değil yada çok derin kitaplar ve ben uzun zamandır çok derinlerde olmaya gelemiyorum :)
Varsa yorumlarınız veya tavsiyeleriniz dinliyorum :)

Dava 
Franz Kafka
NTV
128 sayfa


NTV Yayınları'nın yeni serisi Çizgi Roman Dünya Klasikleri, ilk çizgi roman Macbeth'in ardından Franz Kafka'nın en ünlü romanı Dava ile devam ediyor...

Shakespeare'den Kafka'ya

Bu çizgi romanda yeniden yaratılan Dava, bir sabah hiç açıklanmayan sebeplerden ötürü tutuklanan Joseph K'nın hayret verici bir yargı süreciyle mücadelesinin kasvetli hikâyesini anlatıyor. Joseph K, bir kafa karıştırıcı durumdan diğerine sürüklenirken, bilinmeyen suçlamalar karşısında masumiyetini kanıtlama konusunda giderek umutsuzlaşıyor. Birbirine yabancılaşmış uyruklarının hayatlarını ezip geçen otoriter bürokrasinin sert bir portresini çıkaran Dava, bugün de eski güncelliğini koruyor.

Shakespeare'le başlayan ve Kafka ile devam eden "Çizgi Roman Dünya Klasikleri" serisi, dünya edebiyatının seçkin yazarlarını bir araya getiriyor.


2 yorum:

  1. Ne kadar güzel çok kitap okuyorsunuz . Ben şu aralar okuyamıyorum:( Bu kitabın yorumundan bile ruhum daraldı, okumam sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir eğlencem yok sanırım ondan. Son 13 aydır hayat Berfin, ev, yemek, çamaşır, bulaşık v.s. diye gidiyor ve dışarı çıkmayı çok seven biri değilimdir. Hani kendime özel zamanlarda sadece kitap okumak istiyorum. Kısmen dinlenebiliyorum bu şekilde. Kafam dağılıyor falan filan :)
      Bu kitaba gelince klasik var klasik var işte. Tolstoy'u çok seviyorum ve okumak çok keyifliyken, Kafka sarmadı :(
      Sevgiler....

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...