Sayfalar

31 Eki 2013

Summer Time Plaj Çantası


Herkese iyi günler dilerim....
3 gündür usta geldi gelecek diye evdeyim .
Ne diyeyim şimdi sırf ustalarla uğraşmamak için inanın her şeyi yapmak isterdim :)
 


 
Neyse ustayı beklemek adına dikiş dikmeye çalıştım...
Salı günü salonumun tüllerini diktim.
Annemde tam da benim salonuma göre tül vardı.
Onu diktim bitirdim.
Bence fena olmadı...
Yalnız şunu anladım bu boyun fıtığı ile uzun soluklu dikiş dikemiyorum.
Hala kendime gelemedim....
 
Bugünde belki usta gelir umudu ile evden dışarı adım atmadım ve sevgili Mügenin.
Yani herkesin bildiği isimle O Bir Anne'nin yaptığı hobi etkinliğine ne yapacağıma karar verdim ve hiç beklemeden bitireyim dedim.
Ve işte güneşli ve Summer Time yazısı ile plaj çantası...
Kime gidecek hediye bilmiyorum.
Umarım sahibi beğenir ve severek kullanır.
Bu arada işlemeler her zamanki gibi el işlemesi :)
Ben şimdi biraz örgü örmek , kahvemi içmek ve film izlemek istiyorum ....
SEVGİLER.... 

10 yorum:

  1. yorulmuşsun tabiki dinlen canım.çanta şahane olmuş.hem sade hem çok şık! etkinlikte her kime çıkacaksa çok şanslı.birde tül dikmişsin valla harikasın.ben bak ona cesaret edemem.güle güle kullan canım.ellerin dert görmesin.boyun fıtığından annem yıllarca çekti zor bilirim bendede omuzdaki yırtık boynumu kasıyor.o şekilde çalışmak çok yoruyor.kendine dikkat et canımcım.çok öpüyorum seni.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :)
      Güneş biraz çocuklaştırdımı acaba dedim ama dikdikten sonra sökmek istemedim ::(
      İnşallah beğenir sahibi :)
      Vallahi tülü normal şartlarda bende belki dikmezdimde sadece yanlarını diktim ve ekstrafor geçirdim canım :)
      O yüzden çok zor dildi . Ama düşün kaç metre diktim artık bilmiyorum da boyun hep eğik.
      Ah canım anneciğin de benim gibi vallahi zor.
      Ama senin durumda zor vallahi benim ayakta yırtık var nasıl beni zorluyor senin omuzunu düşünemiyorum. Sanada çok geçmiş olsun canım ....
      Sende kendine dikkat et canım :) Bende seni çok öpüyorum :)

      Sil
  2. ellerine saglıkkk canım cok guzel olmuss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He he gerçekten olmuşmu :)
      Sağol canım :)
      Senin yanında benim güneş sönük kalıyor ama :)
      Öpüyorum ....

      Sil
  3. eline sağlık cnm hamarat arkadasım .çanta çok şık .çok çokgeçmiş olsun ben de haftaya ameliyat lcam büyük ihtimal dizimden .boyun fıtığı da çok zor bilirim annemde vardı yıllarca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ....
      Aynen fıtık çok zor ... Ameliyatı pek düşünmüyordun ama mecbur kaldın sanırım. İnşallah sende bir solukta ameliyat olur düzelir ve iyileşip ayağa kalkarsın canım.
      Dualarım seninle canım . Allah acil şifalar versin ....
      Öpüyorum canım benim :)

      Sil
  4. Çok güzel olmus kumas boyasıyla cizgiler de eklenebilir :) Çekilişime beklerim Gülay Abla http://mervelil.blogspot.com/2013/10/dogal-pazarla-2-kisiye-hediyelerim-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ama kumaş boyası hiç kullanmadım o yüzden pek bir cesaretim yok ...
      Tabiki şimdilik :)
      En kısa zamanda geliyorum canım...

      Sil
  5. Yorulmussun ancak buna degmis boynuna sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...