Sayfalar

7 Oca 2022

Zaman






Merhabalar. 

Nasılsınız bakalım görüşmeyeli. Ben muhteşem ötesiyim, harikayım. 
Önce kendim için sonra yukardaki güzellik için çok iyiyim. Aynı şeyi size de tavsiye ederim. Evet son yazılarımda pek iç açıcı şeyler yazmadım farkındayım. Şu saatten sonra da güllük gülistanlık olmayacak yazılarım. Ama daha pozitif olmaya çalışacağım. Bunu artık yaşam felsefesi haline getirmek istiyorum. 

Bol bol okuyorum zaten ama daha kendi içime bakacağım beni daha çok düşünmeye teşvik edecek şeyler okumaya çalışıyorum. Daha çok poadcast'ler dinlemeye çalışıyorum. Daha yeni başladım ama umutluyum.  Yeter ki biz isteyelim, niyetimiz güzel olsun yaradan ve evren yada ne diyorsanız bizim yanımızda olacak. 

Bu arada Berfin'in arkasındaki duvar odasının duvarı. Odasın da duvarlarına istediği gibi yazmak, boyamak serbest. Eh kendisi olsun arkadaşları olsun hakkını verdiler. Artık pek yer kalmadı o yüzden yazı bekleyecek duvarı boyadığımızda yeniden başlayabilir. Şayet sizde böyle yapmak istiyor ama çekinceleriniz varsa çocuğunuzla konuşup ona bir  sınır belirleyin. Bizde ki sınır odası. Odadan dışarı taşmıyor mu ? Tabii ki taşıyor ama müdahale edip odasına yolluyorum. Hayal güçlerini kısıtlamayın. Sonunda 1 kutu boyaya bakar. 

2 yorum:

  1. Ne güzel.
    Bizimkilerde boyardı bir ara. Şimdi vazgeçtiler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Bence her çocuğun böyle bir alanı olmalı :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...