Sayfalar

21 Ara 2021

İnsanlarda Vicdan Nereye gitti


  
  İyi geceler. İçim biraz darlandı yazıp dertleşmek istedim. Bugün konum VİCDAN dı. Bir insanın çok vicdanlı olması ve karşısındaki insanları kendi çıkarları için kullanmak yerine onların iyiliği için uğraşmak neden kullanılmak için bir neden oluyor. Ya arkadaşlar ben senin/sizin iyiliğin için uğraşırken sen/siz neden hemen kullanmaya çalışıyorsun. Senin kalbinin yerinde ne var? Yada zamanında nasıl darbeler yedin de hırsını herkesten çıkarmaya çalışıyorsun. Bende çok kandırıldım, kullanıldım ama yine de kendi karakterimden ödün verip kimseyi kullanmayı düşünmedim. Bu benim çok iyi senin çok kötü olmandan kaynaklı değil. Benim vicdanımı yitirmediğimle ilgili. Hala ne olursa olsun insanlığa, iyiliğe inancım olduğu için. 

    Eskiden annelerimiz, büyüklerimiz "Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın" derdi. Şimdi neye ve kime göre hayırlı diye soruyorum. Zamanında "Allahtan korkan kuldan utanan" derdim. Evet ama o bile değişti. Yani .... İnsanın kafası karışıyor. Vicdanlı insanlara ihtiyacımız var. En azından ben böyle düşünüyorum. İnsanlar belki o zaman "hep bana, hep bana"  demekten vazgeçer. 

    Güya karar vermiştim daha fazla şikayet yok, en ufak şeye kızmak yok diye. Ama bir kalemde olmaz dimi :) Burası benim alemim istediğim kadar serzenişte bulunurum. 

Hepinize sevgiler :) 







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...