Sayfalar

10 May 2018

YÜN HALATTAN SEPET YAPIMI VOLUME 2

 Merhabalar. Mayıs ayında sonunda ilkbaharı yaşayabildik :) Nasılsınız bakalı ? Ben pek iyi değilim, bu havalar düşük olan tansiyonumu daha da düşürüyor maalesef.
Yine de hayat devam ediyor. Evde çocuk olunca mecburen ayağa kalkıyorsunuz.




Bu ikinci sepet denemem ve ilkine göre daha çok içime sindi. Berfin için kirli çamaşır sepeti olarak düşünmüştüm ve Berfin de severek kullanıyor. Özellikle tek tarafına sap yaptım ki tutması ve taşıması daha kolay olsun. Göründüğü gibi de dik duruyor çok sert olmadı ama kalıplı oldu. Yani kirli sepetiniz kirlendiğinde onu da çamaşırlarınızla yıkayıp tertemiz yapabilirsiniz ...



Burada içini görüyorsunuz. çocuk çamaşırları daha minik olduğu için ona tam yetiyor. 
Alt fotoğrafta ise alt tabanını göstermeye çalıştım. 
Dikerken yamulmalar oldu bazı yerlerde dikişi tam dikemediğim açıklıklar var ama  mükemmel olması için uğraşmadım o yüzden bu halini çok sevdim. Yakından görenler de çok beğeniyor. Şimdiden bir kaç sipariş aldım bile diyebilirim.


Çok yakında yapımını anlattığım ya bir video yada fotoğraflarla geleceğim ama bir işe başladığımda o kadar odaklanıyorum ki fotoğraf çekmek aklımdan çıkıyor :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...