Sayfalar

15 Ara 2015

ÖFKE NÖBETİ / OKUDUM 89



Çok fazla yorumda bulunamayacagım. Içim şişti okurken. Yanında içtiğim ıhlamur bile sakinleştirmedi beni :)
 Bu ne ya ??? Atak haftası.  Diş dönemi.  Öfke nöbeti.  2 yaş sendromu. Ergenlik. Daha bilmedigim nice şey.  Zaten bu tarz kitapları hiç sevmiyorum. Yararsız demiyorum ama bana göre degil bu kitaplar.
Cidden sonunu getirene kadar şiştim ve başıma ağrılar girdi 😢😢


Öfke Nöbeti
Eileen Hayes
Mikado
95 sayfa

Öfke nöbetleri 15 ay ve 3 yaş arasındaki çocuklarda yaygındır. Bu kitap "korkunç iki yaş sendromu" ile nasıl başa çıkabileceğinizi gösterirken, çocuğunuzun duygusal patlamalarını nasıl kontrol edebileceğiniz konusunda en güvenilir yardımcınız olacaktır.
  • Parlama noktası ve öfke nöbetini tetikleyen durumları nasıl belirleyeceğinizi ve önleyeceğinizi
    öğrenebilirsiniz.
  • Her durum için denenmiş ve test edilmiş stratejileri keşfedebilirsiniz.
  • Gerçek hayattan bölümler, uzman görüşleri ve pratik ipuçlarını da okuyabilirsiniz.
  • İngiltere'nin en çok sevilen bebek dergisi Practical Parenting ile birlikte hazırlanmıştır.


  • 6 yorum:

    1. Yararlı olmasına yararlı bu kitaplarda hakkaten kitap bittiğinde daha bir bunalıma giriyor insan :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aynen ya. Bazen hiç bir şey bilmemek daha iyi diyorum :)

        Sil
    2. Aslında faydalı bir kitap ... :)

      Ters Düz'ü okuyunca da mutlaka yorumlarınızı bekliyorum efendim... :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Mert ne kadar şanslısın ki bu tarz kitapları okumak için epey bir zamanın var :)

        Sil
    3. Okuyan okumayana akıl versin, diyorsun. Özet meali.:))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aynen yaaa. Bu tarz kitapları okumaktansa okuyan birinden duymayı yada özetini yazan blogger arkadaşları okumayı tercih ediyorum :)

        Sil

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...