Sayfalar

7 Kas 2013

BAHÇEPERİM

Yaşamdan küçük kareler,doğal olan(, şifalı bitki- baharat ve sebze-meyvelerle) yemek,içecek,doğal kozmetik ile tarif ve tavsiyeler içeren yaşam blogu. .
 
 
Selam işte canım arkadaşım Bahçeperisinin bloğuna girdiğiniz zaman sizi bu yazı karşılıyor :)
 
 
İşte burada güzeller güzeli arkadaşım ...
 


 
 
 
 
Blogunda sizi neler bekliyor.
Bir kere bol bol fotoğraf  bekliyor.
Fotoğraf çekmeyi çok seviyor...

 
Gezmeyi çok seviyor ama boş gezmez.
Nasılmı ??
Şöyle ki ...
Bir yere gidecekse önce bir araştırma yapar.
Tarihçesi ve diğer şeyleri ile ilgili.
Size öyle güzel anlatır ki gezdiği , gördüğü yerleri.
Hem orada olduğunuzu hissedersiniz hemde orada olmak istersiniz ...
 
 
Adı Bahçeperisi olunca bitkilerle arası çook iyidir...
Size öyle güzel formüller verir ki
Çok şanslıyız :)

 
Bu fotosuna bayılıyorum özellikle koydum buraya...

 
Son bir kaç yazısında hikaye şeklinde anlattı gezdiği yerleri .
Şİmdiki zaman olarak değil geçmiş de yaşamış insanların ağzından ben ve pek çok arkadaşım çook keyif aldık..
 
Kısaca o bir anne.
Çalışan bir kadın.
Araştırmacı.
Yazar.
Gezgin.
Bitki uzmanı.
Fotoğrafçı.
İyi bir arkadaş.
Bu liste uzar gider.
Kim olduğunu merak ediyorsanız bir uğrayın derim....
 
 NİYE BLOG TANITIMI
 
Hani bilmeyenler için blog kurmak ona yazılar hazırlamak çok kolay gelebilir.
Tamam zaman zaman kolay hatta çok zevkli bildiklerinizi başkaları ile paylaşmak özellikle.
Ama sizden ciddi zaman bekliyor blog.
Yazıları hazırlamak , araştırmak.
Tarifi doğru ölçülerle ve anlaşılır vermek.
Hobilerde yine aynı şekilde nasıl yapıldığını anlatmak.
Ki burası benim için çok büyük sıkıntı ben artık o kadar ayrıntılı anlatmaya çalışırım ki belki sizi çok fazla ayrıntıya boğuyorumdur :)
Hal  böyle olunca emek veriyoruz.
Kimi arkadaşımız çok daha fazla emek veriyor..
Benim gibi bu  işi sevenleri de paylaşmaktan yanayım.
Bu paylaşım sırası nasıl olur derseniz.
Çok belli başlı bir sıralama yok aklımda o anda eser sizi bloğunuzla ilgili yazı yazmışım :)
Her şeye hazırlıklı olun.
Çok iyi bir yazar olmadığım içi.
Arada bir eser döktürürüm nasıl oluyor o duygu hali hala anlayabilmiş değilim.
Kısaca ... 
Birbirini tanımayan kimse kalmasın dimi ama :)
 
 
 
 


10 yorum:

  1. Çok düşüncelisin canım güzel bir yazı olmuş. Gerçekten samimi bir arkadaş seçmişsin :)

    YanıtlaSil
  2. Blog yazmak mı zor, tanıtımını yapabilmek mi?
    İnsan çok emek verince çok kişi okusun istiyor, doğal olarak.
    Çok iyi düşünmüşsünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ikisi de canım :)
      Teşekkürler güzel yorumun için :)

      Sil
  3. Ne kadar şanslısınız ikiniz deeee, bayıldım yazıya. :*

    YanıtlaSil
  4. Bu büyük sürprize nasıl mutlu oldum anlatamammm !!
    Tüm gün hem çok yorucuduy hem de stress içindeydim.
    GÜLAY'CIĞIM Şu Anda Nasıl Şaşkınım .
    Okuduğum Bloglara tek tek bakıyordum, bir anda fotoğrafımla göz göze geldim.Allah Allah ,dedim:
    Bir baktım beni yazmışsın.
    Şu anda blog yazdığım için iki kere mutlu oldum:
    Sizlere orada olanları paylaşıyorum.
    Seni,Dolunay'ı ,Deep'i ,Zeugma'yı ve Petek'i daha yakından tanıdığım için mutluyum.
    Uzakta da -Petek hariç- olsa 'bir nefes diyorlar ya' ; işte sen 'O bir nefes'ten birisisin.
    İyi ki varsınız.İyi ki varsın.Teşekkür ederim.:)) Seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen bizi mutlu ediyorsun canım. Çok daha güzel şeyler hakkediyorsun sen canım...
      Sağol canım inşallah hep o nefes olurum. Sende benim için öylesin...
      İyi ki sen de varsın...
      Bende seni çok öpüyorum...

      Sil
    2. bahçeperiimmmmm gülay benden önce davranmış .ne zamandır aklımdaydı ama ah minel zaman :)) gülayım o kadar güzel bir yüreğe sahipki! kocaman.oraya girince anlıyor insan..bol güneşli havadar ve mis kokulu çiçeklerle bezeli bir bahçe gibi.kalemine sağlık gülayım.harikasın tıpkı bahçe perim gibi.

      Sil
    3. Şımarttınız beni kızlar. Öpüyorum sizi...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...