Sayfalar

5 May 2013

Şirinyalı, Bahar ve Annemler

Selam

Cuma günü annemdeydim. Annemin kiracısı Necla ablama sürekli bir dahaki gelişim sana olacak diyip duruyordum ama bir türlü fırsat olmuyordu. Bende cuma sabahtan gittim. Önce amcaları ziyaret ettim uzun zamandır uğramamıştım. Sağolsun Necla abla çok güzel mamalar yapmıştı fotoğraflarını çektim o sorun değilde asıl sorun tarifleri almaya gelince başladı.



Benim çevremdeki insanların sorunu şu bende dahil tabiki . Hiç birimiz ölçüyle yemek yapmıyoruz sıkıntı burda hamurun tarifini bir şekilde hal ettik. sonuçta hamur yoğururken unu alabildiği kadar koyuyoruz. Ama benim sevgili necla ablam herşeyi göz kararı yapıyor keki bile.
Hayal edin birinden tarif alıyorsunuz kek tarifi yumurtası, şekeri, v.s. tamam sıra geldi una "Necla abla un ne kadar" verilen cevap "alabildiği kadar" gülim mi ağlim mi anlayamadım . Yani benim çevremdekiler böyle ama alışacaklar benim için bir güzellik yapacaklar ve bundan sonra arada ölçüyle yapacaklar ve tarifi bana tam vereceklerki bende sizinle paylaşayım.

Ha bu arada Necla ablaya girmeden bahçede şöyle bir tur attım . Aman allahım her şey çiçek açmış yada meyve vermeye başlamış. Size bol bol fotoğraf çektim.Önce bahçenin fotoğrafları sonrada mamalarımızın resimleri .Haydi bakalım Şirinyalı da annem ve babamın bahçesine şöyle bir göz atalım .


Pazılarımız


Bunlar canım asmalarımız

Canım Kirazlar





 Can erikleri

yine can eriği

çileklerin güzelliğine bakın



alt ve üst fotoğraflarda yine çilekler



malta eriği


şeftaliler

asmalar


beyaz dut 










portakal çiçeği
armut
kivi
taze soğan ( pek tazeliği kalmamış )
üzüm 
kuşburnu
üzüm
malta eriği




Kara yemş meyvesi
kuş üzümlü havuçlu kek, çarşaf böreği, midye çöreği




soğanlı bulgur köftesi



 





yoğurtlu bulgur köftesi


Bu güzel tarifleri ilerleyen günlerde yayınlayacağım .Şimdilik bütün bu güzel fotolarla sizi baş başa bırakıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...