Sayfalar

14 Eyl 2013

Murat Boz Beresi




Canım Kardeşim , arkadaşım Özleme yapıp yolladığım Murat Boz beresi :)
Turuncu olunca akan sular durur....
Yapılışı aynen aşağıda....




Derya baykalın sitesinden direkt alııp paylaşıyorum sizinle .
Bence yeterli açıklıkta ama anlayamadığınız yerde mutlaka sorun olurmu:)
Yardımcı olurum :)

şiş no 6
istediğimiz orta kalınlıkta iplik.

80 ilmek başlanır. 2 ters 2 düz 12 sıra lastik örülür. Düz örgüye geçerken aralardan 10 ilmek arttırılıp, ilmek sayısı 90a çıkarılır. 8 sıra örülür, aralardan 10 ilmek arttırılarak ilmek sayısı 100e çıkarılır. 35 cm örülür. 3 sıra haroşo örülüp kesilerek kapatılır. İkiye katlanıp dikilir. Yün iki kat yapılıp, 4 numara tığla 100 zincir çekilir. Haroşonun başlangıç yerinden teğel gibi geçirilip bağlanır.


Ben örmeye başlamadan önce tığ ile bağcığını yapıyorum böylece ipim yetecekmi endişesi yaşamıyorum...


8 yorum:

  1. çook kolay gibi anlatmışsın:) vee çok güzel olmuş.eminim özlemciğimede çok yakışmıştır.ellerine sağlık gülaycığım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan kolay canım. Aaaa sen neler yapıyorsun bunumu yapamayacaksın ama :)

      Sil
  2. Ne güzel görünüyor birde ben bu işlerde biraz daha becerikli olsam ne güzel olucak :) Bende yapıyorum ama böyle iddialı durmuyor en azından emek verdigim bişeyi kullanıyorumoda benı mutlue tmeye yetıyor kötu olsa dahi :) Bunuda bir deniyim bakalım becerebilcekmiyim :) sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olmaz canım yaptıklarım :)
      Bence becerirsiz.
      Merakla bekliyorum yaptığını :)

      Sil
  3. AAa benim bereeeem.. anca gördüm iyi mi..:))
    Hayret ya bereyi Irmak kaptı Gülaaay..:))

    YanıtlaSil
  4. Üç diş haroşa örülüp kapatılır ne demek ben onu anlayamadım. Açıklarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon üç diş değil üç sıra olacaktı.
      Hemen düzelteyim onu.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...