Sayfalar

27 Ara 2014

BEBEKLERİN SÜT ANNESİ / MİLKWAY


Merhabalar....
Doğumdan kısa bir süre önce gelen bir hediye paketim vardı Milkwayden
Hepsi doğum sonrası kullanacağım şeylerdi ve ben de o yüzden yorumlamayı doğum sonrasına erteledim ama malum sebeplerden dolayı bayağı bir erteledim :(
Öncelikle çok teşekkür etmek isterim. 
Hepsi o kadar faydalı oldu ki. 
Şimdi tek tek anlatmak istiyorum. 

26 Ara 2014

DOKUZUNCU HARİCİYE KOĞUŞU / OKUDUM 75

Sevgili Melisimin hediyesiydi bu kitap. Yine ilk kez okuduğum bir yazar. 
Çok sevdim yazım dliini çok keyif aldım. Daha doğrusu keyif almıştım diyelim çünkü okuyalı bayağı bir zaman oldu :)

BAY DÜDÜK / OKUDUM 74


Okunmuş eski kitaplara devam. 
Yine bir Nesin kitabı :)
Keyifli okumamış olanlar okuyun derim :)

BORÇLU OLDUKLARIMIZ / OKUDUM 73


Çoktan okunmuş ve yayınlanmayı bekleyen kitaplara devam. 
Okumak isteyenlere tavsiye edilir.

YASAK İLİŞKİ / OKUDUM 72


Günaydın...
Yine uzun zaman önce okuyup bir türlü yayınlayamadığım bir kitap. 
014 de okunmuş kitapları hızlıca yayınlamak için kısa kısa yazacağım.
kitabı genel olarak beğendim.
Çerezlik kitaplardan biri .
Sadece sonu hüzünlüydü :)

ÇIKAMAYAN SONUÇLAR

Günaydınlar...
Berfin ve babam için söylediğiniz şeyler için teşekkür ederiz. Dün hastanedeydik yine ama kültürümüz çıkmamış. Çok beklediği için fazlaca bakteri üremiş. Devlet hastanesi laborantları na sesleniyorum. Yapmayın. ya 3 gün. Ziyan olan 3 gün. Yatan hastaydık. Berfin idrarını yapar yapmaz hemşireye verdim o ise hemen laboratuvara yolladı. Peki sonuç ne. Koca bir hiç ve kaybedilen zaman. Bir daha kolay kolay devlet hastanesinde idrar kültürü yapmam yaptırmam. tekrar verdik cumartesi alacağız bakalım.

24 Ara 2014

BERFİN VE BİZİM 2014 YILINDA HASTALIKLARLA İMTİHANIMIZ


Günaydınlar..
2014  hazirandan sonra benim safra kesesi taşı ve iltihabıyla beraber hastalık ve hastanelere merhaba dedik. Berfin'in sürekli rahatsızlanmaları babamın rahatsızlığı ve şimdi yine Berfin.
Ben pek çok arkadaş gibi 2014 yılını falan suçlamayacağım. Bence bir dönemi yada yılı suçlamak çok mantıksız. Bu zamanlarda çok sıkılıyoruz, üzülüyoruz ama Allah'ın izniyle her şeyin yoluna gireceğini umuyor ve önce Allah'a sonra da doktorlarımıza güveniyoruz. Allah sevdiği kullarını dertlerle imtihan edermiş. O zaman ne denir başımızla beraber. Ama kaldırabileceğimizden fazlasını vermesin yaradan. Çaresiz dert vermesin. Allah hasta olan herkese özellikle bütün yavrulara şifa , sağlık versin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...