Sayfalar

7 Ara 2015

KALP TAŞLARI / OKUDUM 56


Parola Mandarin'i okumuş ve çok sevmiştim. 
Kitapları aldığımda indirime girdiğini görmüş ve çok sevinmiştim. 
Yalnız bu kitap benim için resmen bir hayal kırıklığı oldu.
Topu topu 78 sayfa ama inanın Taht Oyunlarını tek cilt çok daha kısa zamanda bitirmiştim :(
Diğer kitaplarda ne olur bilmem ama elime aldığımda çok hevesle almayacağım kesin. Umarım beni hayal kırıklığına uğratır :)
Ruth Rendell
Kalp Taşları
Remzi Kitapevi
78 sayfa

Gözden uzaklaşır uzaklaşmaz, Rosermary'nin temizlik eldivenlerini giyip yüzüme bir mendil bağladım. Kutudaki sıvıdan bir kaşık alıp bir fincana koydum, sonra da mutfak dolabında dulduğum küçük bir kavanoza aktardım. Odamda gerçekleşen bu gizli işlemlerin ve kimyasal madde aktarımının orta yerinde, Spinny'nin beni izlediğini fark ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...