Sayfalar

31 Ara 2015

BİLİNMEYEN ADANIN ÖYKÜSÜ / OKUDUM 94




Bembeyaz bir güne merhabaaa.
Yine arayı açtım ama bu ara çok işim var. Berfin'in odası için start verdim. Dolabını ısmarladık, şu anda yapım aşamasında. iki gün boyunca odasını boyadım. İlk kez tek başıma bir odayı boyadım :) Eşimde birazcık yardım etti sağolsun. Hakkını yemiyelim :)
Dün akşam da Berfin ateşlendi. Sabah'a kadar geçer mi dedim ama sabaha kadar sayıkladı, uyumadı. Sabah hemen hastane'ye gittik. Boğaz enfeksiyonu... Bu aralar yaygın, bize de bulaştı.  İğne başladık ama bu saat oldu hala ateşte çok düzelme yok. İnşallah en kısa zamanda düzelir....
Güzel bir hikaye kitabı. Severek okudum. Kış şenliği için ilk bitirdiğim kitaptı.

Bilinmeyen Adanın Öyküsü
Jose Saramago
Kırmızı Kedi
64 sayfa


"Bir adam kralın kapısını çalmış ve ona demiş ki, Bana bir tekne ver."

Bilinmeyen adaların kalmadığına inanılan bir dönemde bilinmeyen ada arama cesaretine sahip bir adamla böyle bir cesareti görüp hayatını değiştirebileceğine inanan bir kadının büyük usta Saramago'nun eşsiz anlatısında edebiyat tarihine geçen yolculukları böyle başlar. Emrah İmre'nin Portekizceden çevirisi ve Birol Bayram'ın desenleriyle okurun minör başyapıtlarından olacaktır Bilinmeyen Adanın Öyküsü.

"(...) ben bilinmeyen adayı bulmak istiyorum, o adaya ayak bastığımda kim olduğumu öğrenmek istiyorum, Bilmiyor musun ki, Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin, (...)"

"Saramago görünüşte sade bir öyküyü basit bir dille ve masum karakterlerle aktarıyor; okurlar, hayalperestler ve âşıklar psikolojik, romantik ve toplumsal altmetinleri fark edecektir." 
-Publishers Weekly-
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...