Sayfalar

5 Ağu 2014

UYUMSUZ / OKUDUM / 44


Bu kitabın filmini beğenen de oldu beğenmeyen de. 
Ben beğenmiştim. 
Hazır okuma şenliğinde uygun kategori olunca hemen okudum. 
Kitabı e-kitap olarak okudum o yüzden fotoğraf alıntı.
Filimde ki Beatrice karakterini daha çok beğendim açıkçası. 
Kitapta öz güveni çok daha düşük bir Trish vardı ama filimde tam tersi. 
Umarım devam filmleri de aynı doğrultu da gider...

Uyumsuz
Veronica Roth
Artemis Yayınları
516 sayfa

Beatrice Prior'ın Chicago'sunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik. 

Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda. 

Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez. 

Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor.

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor!

1 yorum:

  1. Ben de filmini izleyebilmiştim sadece. Konu ve görseller iyiydi. Açlık oyunlarını andırıyor sanki biraz.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...