Sayfalar

31 Oca 2015

KÜÇÜK KÖPEKLİ ADAM / OKUDUM 4


Merhabalar...
Okuma şenliği için okuduğum kitaplardan biri.
Eskisi kadar kalın kitaplar okuyamıyorum doğal olarak ama olsun. 
Önemli olan bir şekilde okumak :)

Küçük Köpekli Adam
Georges Simenon
Nisan yayınları
158 sayfa
3/4

Acaba Pazar günkü olay ona atfetmeye kalkıştığın öneme sahip mi? Abartmaya kaçmadan, olay bile denemez buna. Sokakta rastgele bir karşılaşma. Paris kalabalığında meçhul bir çift. Bir bakışma. Yine de, üç günden beri, ruh halim değişti ve kesin olduğunu sandığım kararlar artık gözüme o kadar kesin görünmüyor. Bu kararları ne dramatik ne de duygusal bir şekilde hatırlıyorum. Ben diğerleri arasında, diğer milyonlarca, milyarlarca insan arasında, yaşayanlar, yazdığım şu anda doğanlar ve ölenler arasında herhangi bir insanım yalnızca; aynı toprağa basmış, aynı havayı teneffüs etmiş, mevsimlerin aynı akışını yaşamış, az çok bana benzeyen yüz milyarlarca varlık da cabası. Her halükârda yazacaktım, ancak, bu son Pazar gününden önce, düşündüğüm sadece bir mektup yazmaktı; belki hayli uzun, kimseye hitaben yazılmamış bir mektup, gönderecek kimsem yok çünkü. (Kitabın Girişinden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...