BERFİN

Lilypie Angel and Memorial tickers

29 Kas 2014

BERFİN 2 AYLIK

Merhabalar....
Berfin'le bugün tam 2 ayımızı doldurduk.
Sabah 9 gibi uyandı ve banyo emzirme, emzirme ve emzirmenin ardından 3-5 kere uyur gibi olup 5 dakika sonra uyandıktan sonra nihayetinde uyudu bende öncelikle size yazayım dedim.
Dün genel kontrolumuz vardı ama bizim kız doktora girdik ağladı çıktık ağladı.
Hem gazı var malum hemde karnı açtı. Hal böyle olunca doktora soracaklarımın yarısı sorulamadan geri geldik.

İnsan böyle zamanda çok kızıyor kendine ama bebek ağlaması hani içinizin acıması haricinde kafanızı bir dünya yapıyor.
Gelişimimiz güzel. Maşallah diyelim.
Sarılığımız bir türlü geçmiyordu artık anne sütü sarılığı olduğuna emindim ki doktorumuz da aynı şeyi söyledi. Hafiflemeye başladığını söyledi . Çok şükür.
Kalça çıkıklığı için ultrasonumuz çekildi o da iyi çok şükür.
Gazımız için 2 ayrı ilaç denedik hiç biri tam etkili olmadı hatta yaklaşık 5 gün kaka yapmadı. Perşembe günü fitil yardımı ile çok az yaptı. ki o da katı değil daha çok macun kıvamındaydı. İntenette kabız yani katı değilse sorun olmadığını. Bebeğin anne sütünün tamamını kullandığını söylüyordu. Doktora söylediğimde bir şey demedi demek ki sorun değil. Yalnız perşembeden beri yine yapmadı ve şimdide gazı çok kötü kokuyor. Hoş bizde günlerce yapmadığımzda farklı olmuyor . Artık pazartesine kadar bekleyeceğiz. yapmazsa bir kez daha doktora gitmekte fayda var.

2. aya girmeye başlamadan önce artık yavaş yavaş ses çıkartmaya çalışıyor ki sadece çalışıyor. Canı istediği zaman gözünün içine bakıp gülüyor.
poposunu açmam çok hoşuna gidiyor ayakları ile nasıl tepiniyor. normalde bu kadar tepinmez.
Tükürük bezleri artık daha çok çalışıyor baloncuk yapıyor ve salya akımı başladı.
Beni daha rahat tanıyor. Hareket ederken gözü ile takip edebiliyor.
Uykularımız hala düzene girmedi . Ne zaman yatacağı yada kalkacağı hiç belli değil. Özellikle doktor gibi zamanlı evden çıkmamız gerektiğinde uykusundan uyanıyor ve o zaman düzeni 3-4 gün tamamen bozuluyor .
Büyüme atağımız var. Kaka yapmama olayını biraz da ona bağlıyorum aslında. Hormonlar daha hızlı çalışıyor bu dönemde ve büyüme biraz daha hızlanıyor. Yaklaşık 1 hafta sürüyor. bu arada daha çok emmek istiyor çünkü yetmiyor. Ama merak etmeyin bebek emdikçe süt olmaya devam ediyor. Bu zamanlarda sakın endişelenmeyin sütüm olmaz diye. Bol bol su , rezene çayı. Yada istiyorsanız süt arttırıcı çaylar için . Dinlenin ve uyuyun.
Benim çok dinlenmek ve uyuma lüksüm yok.
Çünkü her şey benim üstümde. Ancak akşam saat kaçta yatarsa yatsın bende onunla yatıyorum. Zaten en ufak sesinde uyandığınız için çok da uyuyor sayılmazsınız ama ne uyusanız kardır.

Rüya görmesine bayılıyorum. Kucağımda uyuya kaldığında onu seyretmek inanılmaz keyifli . O suratı an be an nasıl değişiyor. Gülüyor, kaşlarını çatıyor, dudaklarını büzüyor. Hatta kahkaha atıyor. Aslında atmıyor ses çıkmadığı için çok daha eğlenceli oluyor. Kahkaha atın ama ses çıkartmadan . Vücudu titriyor ağzı açılıyor ama ses yok :)
Birde size küsünce dudak büküyor. Evet ya dudak büküyor yanlış duymadınız. Her hali yemelik.
Şayet uykusunu almışsa Allah değmeyin keyfine. Nasıl mutlulukla geriniyor. Sonra ben seslenince daha da şımarıyor. Oyun istiyor :)

Bu arada biraz sıkıntılarda yaşadık.
Eşimin eniştesi ki bize hep baba oldu. Resmen ölümden döndü.
Ve benim babam şu anda oldukça zor bir sürece girdik . Hamileliğimin son ayından beri uğraşıyorduk ama hiç beklemediğimiz bir şey çıktı.
Onu daha ayrıntılı bir zamanda yazmayı düşünüyorum. Hiç tahmin etmediğimiz bir olaydan çıkanbir durum . Belki sizlere de faydası olur.

Ben neler yapıyorum. Malum Berfin'den kalan zamanda ancak biraz sil, süpür, toz al. Sonuçta bunlar olmak zorunda. Yemek ,bulaşık, çamaşır derken zaten pek zaman kalmıyor. Kitap okumayı o kadar özledim ki anlatamam. Şu anda kitap okumak adına yaptığım tek şey Mp4 ile okumak. Bir elim boşta kaldığı için özellikle geceleri çok iyi oluyor , yoksa zaman geçmiyor. Yayınladığım okunmuş kitaplar daha önce okunmuş olanlardı. Yayınlanmak için bekleyen bir kaç tane daha var.
Onun dışında gazımız tuttuğu zaman arabasını zorla indirip araba ile gezmemiz var. tabi bizim kızın keyfine diyecek yok. Hoş bana da iyi oluyor . Biraz spor oluyor.

Of böyle işte.
Ne çok yazmışım :)
Yorumlarınızı hala cevaplayamadım özür dilerim ama bilgisayara oturmak çok zor. Telefonla dediğim gibi Berfin kucağımda olduğunda telefonu yakınımda tutmuyorum.
İnşallah düzene girdikmi hepsini cevaplayacağım :)
Çok çok öpüyorum hepinizi :)

12 yorum:

  1. filmi izlicem tamam. berfine gelcem yine. onu öp kokla benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır deep. Şimdi uyuyor . Uyansın hem öpcem hemde totosunu ısırcam :)))

      Sil
  2. Ya maşallah ne tatlıdır şimdi berfin :) kocaman öpüyorum ikinizide :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah size, ne zamandır bu yayını bekliyordum. Uyurkenki o halleri düşündüm simdi de tüm sıkıntılara degiyordur :))
    Daha cok yaz bize ama, sevgiler ♡

    YanıtlaSil
  4. Musmutlu olun. O minik bir terazi. Birbirinize iyi bakın. Çokkk öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bir an Berfin 2 aylık başlığını görünce şaşırdım, adaşım olan bebeklere sık rastlayamıyorum. :) Maşallah nice 2 aylarınız olsun, mutluluk dolu seneleriniz. :)

    YanıtlaSil
  6. Küçük hanıma maşşallah :)
    Bi daha maşallah. Bi daha, bi daha :):):)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah diyorum, ne güzel. Ben de şimdi doğsa da sevsem modundayım. Zorluklarını insanın gözü görmüyor. Mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  8. gülaycım,
    hep güzel şeyler yaşa,berfinciği de lütfen avuç içinden öp benim için tatlım.
    çok geçmişler olsun aile sakinlerine,dertler sıkıntılar bi an önce bitsin inşallah
    sevgiler,öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel! Öpüyorum Berfin'i. :)

    Blogda size müjdem var. Kafa'da. :)

    YanıtlaSil
  10. canım ne zamandır ugrayamadım berfinle nice güzel yıllarda hep beraber olun inşallah çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. bi daa ısır bi de senin film çok hoş yaaa hundred foot journey :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...