Sayfalar

1 Oca 2014

EJDERHA KANADI 1 / ÖLÜM KAPISI 1

 
Günaydın .
2014 den sevgiler.
Yine geçen yıl bitirdiğim kitaplardan biri .
Ve tabiki 2013 kış okuma şenliği için 15 kategoride yer alan bir serinin 3 kitabı için okuduğum bir kitap.
Tabi daha serinin ilk kitabı bu .

Evet kitap sanki ilk etapta yine Tolkien den esinlenmiş gibi gelebilir.
Ama sizi çok daha farklı bir yere götürecek.
Ben bu yazar ikilisinin çok fazla kitabını okudum ve çok zevk alıyorum okurken.

Serinin adı  Ölüm Kapısı
İlk kitap Ejderha Kanadı.
Margaret Weis & Tracy Hickman tarafından yazılmış
İthaki Yayınlarından çıkmış
577 sayfalık bir kitap ..

Sizde benim gibi fantastik severseniz bence bir okuyun derim :)

Ölüm Kapısı Serisi
Yüzyıllar önce, benzersiz bir güce sahip sihirbazlar dünyayı dört aleme ayırdılar -gök, taş, ateş ve su- ve sonra yok oldular. Zaman içinde, büyücüler yalnızca kendi alemlerinde etkinlik kazanacak büyüler yapmayı öğrendiler, geri kalanlarını ise unuttular. Şimdi sadece, Labirent'te hayatta kalan ve Ölüm Kapısı'nı geçen birkaç kişi dört alemin tümünün varlığından haberdar ama onlar bile koparılmış dünyanın gizemlerini henüz çözmüş değiller.

Ejder Kanadı
Gök Alemi Arianus'ta, insanlar, elfler ve cüceler, kıymetli su kaynaklarını kontrol etmek için savaşıyorlar havada yüzen adaların üzerinde, elf büyülerinin etkisi altında ve devasa ejderlerin sırtında. Ama kısa süre sonra büyü güçleri bu hassas dünyanın kumaşını çözmeye başlar. Bir katil, küçük bir prensi öldürmek için tutulur hem de kralın kendisi tarafından. Bir cüce, halkının inançlarına meydan okur ve onları isyana sürükler. Kötü bir büyücü, Arianus'u hükmü altına almak için yaptığı planı uygulamaya başlar. Gök Alemi'nin çok ötesinde ve Ölüm Kapısı'nda bile hissedilebilecek bir plan.

7 yorum:

  1. canım nice güzel mutlu sağlıklı yıllar dilerim çok çok öptüm

    YanıtlaSil
  2. gülaycığım...musmutlu yıllar dilerim. emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emel. Sana da Musmutlu yıllar :)

      Sil
  3. aslında benlik bir seriye benziyor ama elimde belki 50 kitap okumadığım.30 u emanet süreklide aldığımızdan emanetleri bitiremiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende emanet sadece 4 tane ama dediğin gibi fırsat olmuyor. Keşke saatler hiç bitmese biz hep okusak :)

      Sil
  4. aaaaa bu yazarları pek severim yaaa sen de okuyodun haa buna da sevindim kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadığım çok az kitabı kaldı :)
      Çok severim.
      Zaten iki kişinin bir kitabı yazması bana çok büyük bir şey gibi geliyor.
      Herkesin yapamayacağı bir şey :)
      Ay senin sevinmene bende sevindim :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...