Sayfalar

27 Eki 2013

Tavuk Dolma

Herkese iyi pazarlar :)
Evet gece saatler ileri alındı ve böyle olunca günler kısaldı ve şu anda hava karardı bile.
Bizi uzun geceler bekliyor .
Bu uzun kış gecelerde kim neler üretecek bakalım :)
Evet bayramdan kalan bir tarif .
Anneciğimin ellerinden çıktı :)


 
Ben gittiğimde iç pilav hazırdı bile.
 
Bana sadece içini doldurup kapatmak kaldı.

Kalan iç pilav oh nasıl güzeldi :)

Fırına girmeye hazır ...


 
Yanına elma dilimi patates yerleştirdik ki fazla yağını çeksin ve daha lezzetli olsun :)
 
Evet yemeye hazır.
Bu sefer malzeme yok sadece yapılış ve bitiş var :)
Sevgilerimle....


10 yorum:

  1. MIMMM.Nefis kayınvalidemde yaptırırdı,ellerinize sağlık..Çok güzel olur..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım .Gerçekten çok güzel olmuştu :)

      Sil
  2. dha iyi geceleri severim ben gecelerin kadınıyım:) off ne lezizdir o afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Fundacım artık sana gecelerin kadını diyeceğim :)
      Vallahi öyleydi söylemesi ayıp...

      Sil
  3. of enfes görünüyor.uzun zamandır yapmıyorum ya canım çekti valla.ama artık organik köy tavuğu olmadıkça almadığımdan 2 ayda bir belki giriyor tavuk eve.oysa çocuklarda bende çok seviyoruz.ancak antibiyotikle 1 ayda büyüyen tavuklar artık canavar gibi geliyorlar bana:) bu yemeğin altınada bu yorum hiç olmadı dimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi tavuk olmasa ben yaşayamam sanırım:)
      Organik denk gelince alıyorum ama olmayınca antibiyotikliye devam.
      Sonrada insanlar niye bu kadar çok hastalanıyor diyorlar dimi :)))
      Yok hayatım gerçeklerden bahsediyoruz.
      Ama organik tavuğun tadını aldıktan sonra normal tavuklar zaten o kadar yavan geliyorki dimi :)
      Öpüyorum canım ...

      Sil
  4. Kayınvalidem de yapar, eline sağlık, çok leziz olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook . Eminim kayınvalidenin yaptığıda çok lezzetli oluyordur:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...