Sayfalar

3 Ağu 2013

Küçük Mucizeler Dükkanı

Bu kitabın adını mutlaka duymuşsunuzdur.





Bu kitap çok basit yazılmış bir kitap.
Ama yazım dili o kadar güzel ki sizi içine çekiyor ve elinizden bırakamıyorsunuz.
Hatta sonlarda beni bayağı bir duygusallaştırdı ve ağlattı:)
Okumak isteyenler okumak için gayet güzel bir kitap.

Arka Kapak :

Geçmişte yaşadıklarım bana şunu öğretti: Hepimiz bu dünyaya, hayatımızı en iyi şekilde yaşamak için geliyoruz ve inanın bana, hayat saklanarak, umutsuzluklarla, pişmanlıklarla harcanamayacak kadar kısa. Dertler ve sıkıntılarla boğuşurken her gün, bir öncekinin aynısı gibi görünmeye başlıyor. Oysaki her yeni gün kendi mucizelerini de beraberinde getiriyor. Hem de en
beklenmedik anlarda...

Doğduğumuz andan itibaren hepimize birer yumak iplik veriliyor; bundan mutluluğun desenlerini örmek ise bizim elimizde…

“Macomber, gerçek kaderlerinin peşinden koşmak için eski hayatlarından vazgeçen insanların hikâyesini çok samimi bir dille anlatıyor.”
Booklist

“Hayatları birbiriyle kesişen dört kadın aracılığıyla insan ilişkilerine içten bir bakış.”
Midwest Book Review

“Macomber müthiş bir öykücü… Çizdiği karakterler son derece derin ve gerçekçi.”
Publishers Weekly

"Debbie Macomber yüreğiyle yazıyor.”
Library Journal




6 yorum:

  1. Bu kitabı okudum.Çoğu yerinde gözyaşları içinde kaldım.Tavsiy ederim.Seveceksiniz.

    YanıtlaSil
  2. Gülaycığım adını çok duydum biliyorum.. Ben de okumayı çok istiyorum ama ah o duygulanma kısımları beni çok etkilerse diye korkuyorum.. Ama çok da merak ediyorum..:))
    Çok güzel yorumlamışsın şu aralar kitap dahi okuyamıyorum ben..:))
    Çok çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şİmdi ne kadar etkileneceğimi bilemediğim için bir şey diyemiyorum :(
      Kendini daha iyi hissetiğinde okursun.
      Boşver bütün kitaplar okuyabildiğimiz sürece bizimdir :)
      Canım seninde o kadar çok koşturman varki.
      Irmak iyileşsin başlarsın tekrar okumaya :)
      Bendende sevgiler...

      Sil
  3. Okunacak ne çok kitap var

    YanıtlaSil
  4. Okunacaklar okunanların yanında devede kulak gibi kalıyor:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...