Sayfalar

31 Tem 2013

Plaj Çantası Aşamalı Dikiş



Evet geçen hafta çok yoğundum ama bu hafta da öyleyim :)
Bu çantayı dün diktim.
Ablama yaptım ilk çantayı.
Tatil dönüşü kendime de yapacağım.
Ama ben bu çantayı çok ama çok beğendim :)
Siz de yapmak istersiniz diye aşama aşama fotoğrafladım :)

Çantanın eni :61 cm.
Çantanın boyu : 41,5 cm.
3. lü cep : 37-15
2.li cep : 32-15
Sapları :55 cm.
Taban dikişi 15 cm.

Önce kumaşımızı 61 cm en toplsmds 83 csm kestim.


Hazır kumaş önümdeyken saplarını da ölçüp kestim ben 12 cm. yaptım.
 2 cm kıvırma payı bitmişi 5 cm iyi olur dedim :)

Astarı için yıllar önce pazardan aldığım bu çizgili pembe kumaşı kullandım.
Aslında kapitone yapacaktım ama evdeki yetmediği için bu şekilde yaptım.
Kumaşla aynı ölçülerde keseriz.

Tokluk versin diye elyafım vardı evde aynı ölçülerde onu da kestim :)

Astarla elyafı iğneledim.

Ceplerimin kenarlarını önceden kıvırıp diktim ki astara dikerken çok uğraşmayayım diye.

Bu arada ben 2 tarafa da cep yaptım :)
Daha düzenli olsun diye :) 
Bu 3 gözlü cebim

Bu da 2 gözlü cebim

Köşeleri kıvırırız ben daha derin istediğim için 15 cm den diktim :)

Çantaya da aynı ölçüde dikip keseriz.

Burada kesilmiş kulağımız var :)

Üzerine böyle bir atraksiyn denedim.
Deneme aşamasında çok hoşuma gitti :)

Saplarının dikilmiş hali..

Çantayı astara geçiriyoruz:)
Bu arada masamda makinam ve ıvır zıvırıma göre yer olduğu için ben bu kesme biçme birleştirme işlerini hep yerde yapıyorum:(
Yazık bana ama :)

Saplarını istediğimiz yerden ayarlayarak iğneliyoruz.
Ben manyetik çıt çıt bulamadım İzmit'te .Ya bakılacak yeri bilmiyorum aman ne bilim yahu :)
Onun yerine evde English Home dan aldığım plaj havlusunun kordonu vardı.
Ölçüm istediğim boyda ve kesip bir tarafın tam ortasına iğneledim.
Ve çepe çecre diktim :)

 Bu içinin bitmiş hali.
Kurdale bitince gözüme palyaçonun papyonu gibi gözüktü:)
Eşimde çantayı bozdu dedi :)
Zaten dikmemiştim. Ablam sevmez böyle şeyler. Çengelli iğne ile tutturmuştum :)

Bunlar dikmek istediğim düğmeler.
Eşimle karar vermek istedim :)
Soldaki ince uzun tahta düğme de karar kıldık.
Soldaki kemiği kendi çantama dikeceğim çünkü:)




Bu da içinin bir kısmını doldurmuş halim :)
Daha bir sürü şey var buraya girecek :)
Yapmak isteyenler çok karışık anlatmış olabilirim.
Takıldığınız yerde çekinmeden sorun cevap veririm :)
İnşallah beğenmişsinizdir :)

Sağlıcakla kalın :)

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım çok güzel de anlatmışsın ablan iyi günlerde kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidene kadar ben kullanacağım :)
      Sağol canım :)

      Sil
  2. Hayır hayır çok çok net anlatmışsın Gülaycığım bugün tam da istediğim şey buydu inanabiliyor musun. Evde biraz artmış kumaşlarım var ve dün çanta dikeyim diye geçirmiştim ve Yasemin Hanım ın bloğuna bakmıştım. Bugün de sen çok detaylı anlatmışsın benim için cidden iyi oldu..
    Bu kadar muntazam yapabilir miyim ama bilmiyorum aynen dediğin tarzda akşama iftardan sonra dikmeye başlayacağım bakalım olacak mı..:))
    Seninki muhteşem olmuş..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim. Kalp kalbe karşıymış :)
      Yaparsın tabi neden yapmayasın :)
      Seninkinide merakla bekliyorum canım :)
      Vallahi bende beğendim ama kendiminkinin önüne aplike yapacağım. Döndükten sonra kitapları karıştırmak lazım :)

      Sil
  3. Elinize sağlık Gülay hanım sizin çantanızda çok hoş ve temiz dikişli bir çalışma olmuş.Manyetik çıt çıtları ben tuhafiyecilerden ya da çanta malzemesi satan yerlerden alıyorum.Ama sizin şu bağcık fikride orjinal olmuş.SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edeim :)
      Sizden bunu duymak iyi geldi...
      Geçenlerde kaç tane tuhafiyeye sorduysam bizde yok dediler.
      Şİmdi artık enişteme havale ettim. İnşallah İstanbuldan aldıracağım :)
      Zora düşünce fikirler üretiliyor :)

      Sil
  4. Merhaba Gulay hanim.Cantaniz guzel olmus cok begendim ellerinize saglik.Cit cit bulamadiginiz zaman cirt dikebilirsiniz. Ben oyle yaparim bazi calismalarimda, cirt buyuk kurtaricim olur :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Sonradan aklıma geldi :)
      Ama o da o anda evde bulunmadığı için Giyinip sıcakta dışarı çıkıp ooo çok işdi :)
      AMa benimde aklıma geldi :)
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler benden :)

      Sil
  5. Çok şık ve güzel bir çanta olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...