Sayfalar

7 Haz 2018

MELİSSA SENATE / SEVME BENİ YANARSIN


Günaydın...

Uzun çok uzun zamandır kitap yorumu yapmadım. Normalde benim yorumum bir iki cümleyi geçmez çünkü, ama en azından sevdiğim kitaplara yorum yapmak lazım diye düşündüm ve şimdi buradayım. 

Bu arada Berfin mankenim oldu. Ve üzerinde ki elbise yapımını daha önce yayınlamıştım. 
Elbisenin nasıl yapıldığını merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz. 


Melissa Senate / Sevme Beni Yanarsın

Martı Yayınları 

304 sayfa

Goodreads puanı :3,62


Aby'nin felaket listesindeki yeni isim, ailesiyle tanışmaya gittikleri gece onu terk etti. Eski flörtleri olan iki yakışıklıdan biri kazaya kurban edilmek istendi, bir diğerinin üzerine ise kızgın bir buldog salındı. Bu adamların tek bir ortak özellikleri var, Abby ile ciddi bir ilişkiye hazır olmadıkları için onu terk etmeleri… Abby'nin lise aşkı aydınlanması gereken cinayet dosyasının iyi polisi olarak geri dönüyor. İyi polisten beyaz atlı prense giden yolda onun için üç seçenek var: prens, kurbağa ya da bir ölü olmak. Abby mutluluğu arayan bir romantik mi yoksa onu kaybetmeye tahammülü olmayan bir seri katil mi? Abby'yi seven yanıyorsa bu aşktan mı yoksa aşksızlıktan mı?

Ben kitabı bir zincir marketinden çok ucuza almıştım ve çok umutlu değildim. Hatta yorumlarda bana hep olumsuz yorumlar denk geldi. Ama beğenmezsem bırakır sonra devam ederim dedim. 

Ama elimden zor bıraktım. Bir kere katil benim için şok oldu. Hiç tahmin edemeyeceğim biri. Hoş genelde filmlerde tahmin edebiliyorum, kitaplarda değil :)

Kitap pek çok öğeyi barındıyor. Komik, cinayet, aile, arkadaş gibi. Ben severek okudum, yazı puntoları büyük ve satır araları da geniş olunca okumak daha da kolay oldu :)


1 yorum:

  1. Yazarın ismi tanıdık geldi. Baktım Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu kitabını okumuşum. O daha hafif, romantik bir kitaptı. Yazar cinayet romanı da yazıyormuş demek ki.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...