Sayfalar

22 Mar 2016

BAHAR GELMİŞ HOŞ GELMİŞ



Bahar gelmiş hoş gelmiş.
Ama güzel ülkeme hala bahar gelmedi.
Son yazımda da bahsetmiştim. Tam yazmak için bir hevesleniyordum. Bugün yazacğım, paylaşacağım diye. Ama arkasından bir bomba, bir ölüm haberi.
Allah yardımcımız olsun. Tez vakitte bu felaketlerden kurtulalım. Birlik olalım.
Haberler sadece ölümle sonuçlanmıyor ki.
Bebeklere ve çocuklara taciz, tecavüz haberleri. Artık öyle bir zamandayız ki kız çocuk - erkek çocuk ayırımı yok. Eskiden erkek çocuklarına bir şey olmazdı !!! Kızı olanlar diken üzerinde otururdu, artık öyle değil.
Müslüman bir ülkede böyle şeyler nasıl olur demiyeceğim. Belki çoğunlukta Müslümanız ama pek çok dini de barındırıyoruz. Ben Vicdanlı insanların yaşadığı bir ülkede bunlar nasıl yaşanır diyeceğim. Bakın kimsenin cinsel tercihini sorgulamam. Ama söz konusu çocuklarsa ki bunun dini, milleti yoktur, DUR derim. Varsa böyle bir eğiliminiz ve bunu bastırıp yok edemiyorsanız profesyonel yardım alın. ilaçlarla hal edilmeyecek bir şey yok.
Haberlerin laçkalığından dolayı zaten normal zamanlarda haber izlemeyen ben artık yakınından bile geçmiyorum. İçimdeki umudu öldürmek istemiyorum. Paranoyak yapıyorlar insanı. Çocuğuma yaklaşamaya, gülümsemeye çalışan birini gördüm mü kaşlarımı çatıyorum. Kimsenin çocuğuna bakmıyorum . Ne hale geldik ya.
Facebook da oradan buradan aldıkları çocuk fotoğraflarını "Seksi genç kızlar" kardeşinizin, kuzeninizin fotoğraflarını yollayın yayınlayalım diye reklam yapıyorlar. Gruplarda hemen böyle yerler paylaşılıyor toplu şikayet için.
Arz var, talep var.  İnsanın sinirleri bozuluyor. ALLAH hepimizin yardımcısı olsun.
Bahar artık bize de gelsin. Beynimiz ruhumuz güzelleşsin.

3 yorum:

  1. Korkunç şeylerr... İnsan kahroluyor. Her gün bir tecavüz vakası ve diğer şiddet.
    Biz ne zaman bu kadar ahlaksız olduk?
    Yunus Emre'nin deyişiyle:
    Edep ya Hu!
    Kendinize iyi bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım uzun zamandır ahlaksızlık vardı, ama bir şekilde hep üstü kapatılıyordu.
      Çok doğru dedin " Edep ya Hu!"

      Sil
  2. merhaba gülayım.uzun bi aradan sonra tekrar merhaba.
    baharın gelmesini hepimiz dört gözle bekliyoruz ama maalesef gele gele arap baharı geldi bize.Allah sonumuzu hayır etsiin.ama çocuklara yapılanlar konusunda sonuna kadar haklısın .o şerefsizlerin hepsini bi adaya atacan birbirlerini yesin dursunlar

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...