Sayfalar

19 Oca 2016

SARAYDAN HİKAYELER - PRENS VE MUHAFIZ / OKUDUM 3



Okuma şenliği için biten bir kitap daha....
Serinin ilk 3 kitabını okumuş ve beğendiğimi yazmıştım. Şenlikte Romantik  kategorisine yerleştirdim. AMa sanırım sıralamada yanlış yaptım. Bu kitap, bir ara kitap. Yani ikiden sonra üçten önce okunması gerekiyordu. Bunu atlamışım :( Ama önemli değil. Beylerin düşüncelerinin bir kısmını da öğrenmiş oldum.

Saraydan Hikayeler
Prens ve Muhafız
Dex
196 sayfa


New York Times Çoksatanlar listesinde uzun süre 1 numaradakalan Beni Seç ve Elit'in ardından, okurları için Kiera Cass'tan muhteşem bir hediye: America'nın aşkı için savaşan Prens
Maxon ve Muhafız Aspen'in bakış açılarından yazılmış, kalplerinin sesini duyuran iki novella.
Bu iki novellanın dışında kitabın küçük sürprizleri de var: müzik listeleri, yazarla söyleşi, karakterlerin geçmişleri ve dahası serinin hayranlarını bekliyor. Seçim'den önce Maxon'ın kalbinde biri var mıydı? Seçim'in ilk günlerinde neler yaşadı? Bir Altı olarak doğan Aspen saraya girince neler hissetti? America'nın Aspen hakkında bilmedikleri nelerdi?
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...