Sayfalar

21 May 2015

BAHAR OKUMA ŞENLİĞİ 2015 İLK RAPOR


Günaydınlar....

İki ay geçti etkinliğin üzerinden ve ben sadece 4 adet kitap okuyabildim. 
Biliyorum benim için utanç verici ama hiç okuyamamaktan iyidir.
Bu arada kitaplarım ince falan değil. Onu belirteyim dedim :)
Uzun zamandır okuduğum kitapların yorumlarını yapmıyorum. hepsi yapılacak. 
Şimdilik bu kadar kendinize iyi bakın :)

3. Kategori (10 puan): Bir iki kitabını okuyup külliyatını okumayı gönlünüzden geçirdiğiniz bir yazardan bir kitap.

FİLLERİN ŞARKSISI / WİLBUR SMİTH / ALTIN KİTAPLAR/ 359 SAYFA

5. Kategori (10 puan): Mizahi türde, eğlenceli bir kitap.
F / İZEL ROZENTAL / OKUYAN US YAYINLARI / 181 SAYFA

17. Kategori (10 puan): Çok uzun süredir okumaya niyetlenip okumayı sürekli ertelediğiniz bir kitap.

MAHALLENİN EN MUTLU BEBEĞİNİN UYKU EĞİTİMİ / HARVEY KARP / GÜN YAYINCILIK / 304 SAYFA

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Karakterlerin bulundukları kitaba isim verdikleri dört kitap.
CHRİSTİE / STEPHEN KİNG / ALTIN KİTAPLAR / 432  SAYFA

40 PUAN

1176 SAYFA :11 PUAN 
51 PUAN

2 yorum:

  1. Senin gene bu kadar olmuş bence çok büyük bir yol yani :)
    En azından bana bakarsak kesinlikle öyle :)

    YanıtlaSil
  2. benımde ıkı ayda 3 tane oldu hay allah cok kotu oldu , yazdıkalrını da tektek okuyorum sevgıler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...