Sayfalar

13 Şub 2015

CEMİLE / OKUDUM 16



Merhabalar....
Ben bildiğiniz gibi Berfin'le uğraşıp duruyorum. 
Şikayet ettiğimi sanmayın....
Aslaaa.
Yarın 4,5 aylık olacak İnşallah.
Aslında artık yavaş yavaş tadını çıkartmaya başladık anne-kız, beraber olduğumuz zamanların.
İnanın kelimeler ile anlatılacak duygular değil. Yaşanması gerekiyor.
Allah isteyen herkese sağlık ile yaşamayı nasip etsin...
Bu aralar Berfin'le daha fazla vakit geçiriyorum, o yüzden okumam biraz yavaşladı.
Ama kızımla okuyarak bu açığı kapatmayı umuyorum :)

Cemile
Cengiz Aytmatov
Yaba Yayınları 
96 sayfa

Bir çocuğun ağzından anlatılan Cemile, belki de Aytmatov'un en çok sevilen, en çok okunan kitabıdır diyebiliriz. Bu kitabındaki olağanüstü örgü, yazarın anlatım sanatının doruklarında gezinir. Bu nedenle Cemile'yi Fransızcaya çeviren Luis Aragon, yazdığı önsözde; "Dünyanın en güzel aşk hikayesi" demekten kendini alamıyor ve bunu halkı bir temelde söylüyor. Kocası asker olan Cemile'nin Daniyar'la çekip gitmesi, kolay kolay unutulur gibi değildir.




3 yorum:

  1. Valla merak ettim şimdi ama, bu ara tembelim okuma açısından. Seninse su içer gibi kitap okumana hayranım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Okumadım kitabı ama okumak istedim şimdi. Aşk hikayelerini seviyorum galiba :))

    YanıtlaSil
  3. gülaycığım...amin...önce sağlık...berfin'i öpüyorum.maşallah ..tüm güzelliklerle sağlıkla büyüsün inşallah...sevgiler emel.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...