BERFİN

Lilypie Angel and Memorial tickers

28 May 2014

ÇİÇEKLERİN DİLİ / OKUDUM /21


Günaydın...
Haftayı ortaladık artık. 
Hafta sonuna az kaldı.
Artık havalar iyice ısındığı için özellikle büyükşehirlerde yaşayanlar hafta sonları için çok güzel planlar yapmaya başlamışlardır...
Bugün size çok keyifle okuduğum bir kitabı tanıtmak istiyorum .
Bu ara çok kitap okuyamadığım için çok paylaşım yapamadım. 
İnşallah artık son hız devam okumaya :)

27 May 2014

HAYVANA İŞKENCE KABAHAT DEĞİL SUÇ SAYILACAK

Selam Change.org'u duymayanız yoktur sanırım.
Duyarlı olmaya yada dur demeye çalıştığım şeylerde imzam olmasına özellikle dikkat ediyorum.
Ve bir tanesi daha güzel haberlerle sonuçlandı.
Hayvanlara yapılan işkenceler artık kabahat değil suç sayılacak ve hapis cezası ile son bulacak. 
Aşağıda siteden gelen mailin kopyası var...

KİTAP AĞACI KOCAELİ AÇIK HAVA ETKİNLİĞİ



Günaydın....
Pazar günü çok güzel bir etkinliğimiz vardı. 
Kitap Ağacı Kocaeli olarak bir açık hava etkinliği yapmaya karar verdik. 

26 May 2014

Resurrection


Günaydın ...
İyi haftalar diliyorum. 
Bu aralar bol bol dizi ve film paylaşımı var. 
Çok birikti . 
Hazır izlediğimiz diziler sezon finallerini yapıp ne izlesek diye düşünüyorsanız işte size bol alternatifler sunacağım :)

23 May 2014

Believe

Hayırlı cumalar dilerim hepinize ve günaydın tabi ki...
Bugün yine çok güzel bir dizi paylaşmak istiyorum sizinle. 
Umarım izlerken sizlerde beğenirsiniz...

22 May 2014

Penny Dreadful


Günaydın. 
Malum uzun zamandır blogumu biraz ihmal ettim. 
Ara ara yazmaya çalıştım . 
Biriken onca dizi ve film 
Artık yavaş yavaş her gün paylaşma zamanı geldi.

21 May 2014

Etkinlik: "Kitap Ağacı Kocaeli Buluşması"


Kitap Ağacı'nı artık bilmeyen yok sanırım. 
Uzun uzun anlatamayacağım söz :) Araştırmak isteyen takipçilerim aşağıdaki linklerden ailemizi inceleyebilir.


Kitap Ağacı Kocaeli Ailesi olarak yepyeni bir etkinliğe daha merhaba diyeceğiz 25 Mayıs Pazar günü. İzmit Sekapark'ta bulunan çimenlere yayılıp, kitaplarımızı okuyacağız. Kap böreğini, çöreğini, koy çayını termosa, al kitabını kolunun altına, yanında da örtünü minderini al; gel beraber hem kitap okuyalım, hem birbirimizi daha iyi tanıyalım, hem de sohbet edelim. Ailemize yeni üyelerimizi de bekleriz. Kocaeli dışında birkaç ilden de misafirlerimiz olacaktır. Eğer sen de aramızda olmak istersen, ailemiz sana her zaman açık :)



Yer: İzmit Sekapark Uçurtma Tepesi
Tarih: 25.05.2014 Pazar
Saat: 13:30

İletişim için --> gulayakbal@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Sevgiler


İKİNCİ SEHPA BOYAMA DENEYİMİ



Günaydın....
Geçen hafta tüm ülke olarak ama en çok Soma Maden çalışanlarının yakınları için çok ama çok üzüntülü zamanlar geçirdik.
Allah ölenlere rahmet , yaralılara acil şifa, geride kalanlara sabır versin. 
Hayat bir şekilde bizim için devam ediyor ve yazılarımıza da devam ediyoruz. 

Evet ikinci sehpama sıra geldi. 
Umarım beğenirsiniz....

16 May 2014

Soma İçin "Bir" Olma Zamanı

Bir kaç gündür yaşadığımız acı ki Soma da birebir yaşayanların yanında bizim acımız hiç bir şey değil ülkemizde pek çok kişi acı içinde.
Babasız kalan pek çok yavru var. 
Yardım eli bekleyen pek çok aile var. 
Özellikle yardımseverliği ve Sosyal Sorumluluk Projelerine verdiği önemle tanıdığımız canım kardeşim, arkadaşım FULYA yine çok güzel bir yazı derlemiş. 
Bende görür görmez sizinle birebir paylaşmak istedim. 
Ne kadar çok duyurursak o kadar yardımsevere ulaşabiliriz. 
Yazının orijinali burada....


Bilindiği gibi ülke olarak yaşanılan zor zamanlar gün geçtikçe daha da derin yasa boğuyor hepimizi. Biz hala yastayız! Eminim herkes böyle düşünüyor. Birçok kişi, kurum, topluluk oradaki çocuklara ve ailelere yardım eli uzatmak için seferber olmuş durumda. Hepimiz paylaşalım ki ne kadar paylaşırsak, o kadar kişiye ulaşırız. Belki içlerinden biri/birkaçı bu konuda Soma'ya destek verir. Aşağıdaki fotoğraflardan takip edebilir, yardımlarınızı ve paylaşımlarınızı buna göre yapabilirsiniz. Ekstra bildiğiniz destek çağrıları varsa bana da yazarsanız sevinirim. En azından eklerim, daha çok bilgi paylaşmış olurum. Ne kadar paylaşırsak o kadar iyi.

Duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler...



Facebook Grubu: SOMA da Babasız Kalan Çocuklar


14 May 2014

.....


Evet hepinizin bildiği gibi ülke olarak ama Soma kömür madeni çalışanları ve yakınları için çok daha üzüntülü bir gün. 
Dualarımız sizinle...

Bu sabah yayınlanan postum önceden yazılmış ve programlanmış bir yazıydı. 
Ben hiç bir şekilde tv izlemeyen ve gazete almayan biriyim. 
Çoğu haberden ve haberde gördüklerimden tiksiniyorum. 
Ama maalesef bu tarz üzüntüleri de geç haber alıyorum. 
Postum içinde çok özür dilerim...


KİTAPLIK RAFINI YENİLEME ÇALIŞMAM ...



Günaydın herkese....
Güzel bir gün olmasını dilerim...

13 May 2014

ESKİ SEHPAMI YENİLEDİM


Günaydınlar...
Eski sehpalarıma el attım. 
Aslında bu denemeydi. 
Olursa devam olmazsa tamamdı :)
Bana göre oldu. 
Hem yenilendi hem güzelleşti.

12 May 2014

PAZI YOĞURTLAMASI


Günaydınlar. 
İŞe daldım baktım post yazamadan ev işleri, pazar derken kalacak. 
Hemen en kolay tarafından tarifime geçiyorum...

10 May 2014

MİM

Müptezelll yanı Selma beni mimlemiş. 
Daha öncedende mimlenmiştim. Ama kim ne zaman unuttum. 
Çok ama çok özür dilerim yapamadıklarım için.


#  telefonun nerde ? → Elimde :)

#  partnerin ?→ Yanımda

#  saçların ?→ Bonus

#  annen ?→ Can

#  baban ?→ Can

#  en sevdiğin eşya ?→kitaplarım

#  son gece gördüğün rüya ?→ bilmem 

#  hayalindeki araba ?→ Cooper

#  içinde bulunduğun oda ?→ Rahatlık

#  korkun ?→ Düşmek 

#  10 sene içinde ne olmak istiyorsun ?→ huzurlu

#  sen ne değilsin ?→ gamsız

#  üzerinde ne var ?→ eşofman

#  senin hayatın ?→ sıradan

#  moralin ? → iyi

#  şu an ne düşünüyorsun ?→ Wc:))))

#  senin bilgisayarın ?→ kaplumbağa

#  bira ?→ ögh

#  aşk ?→ huzur

Bu mim isteyen herkese gitsin....

7 May 2014

LEZZETLİ BİR SEMZİOTU SALATASI


Selam...
Oradan bakınca benzetemediniz mi bir şeye :)
Ama tadına baksanız nefis mi nefis.
Bu tarif ablacığıma ait.
Yıllardır yapar ve kim yediyse bayıldı :)
Nette pek çok semizotu tarifi var ama buna rastlamadım . 
Belki gözümden kaçtı
hemen tarife geçiyorum. 
Çünkü çok basit evde varsa yapmanızı istiyorum.

SEMİZOTU SALATASI:

1 bağ semizotu
3 olgun domates
2-3 diş sarımsak
limon yada nar ekşisi
tuz
zetyinyağı
sirke (isteğe bağlı)


Semizotunu güzelce yıkıyoruz.
Ablam yapraklarını ayıklıyor ama kadar tazeydi ki ben biraz ara saplarını da koparttım.
Servis kabımıza alıyoruz semizotunu.
Bir kaseye domatesleri rendeliyoruz içine ezilmiş sarımsak ( damak tadınıza göre arttırıp azaltabilirsiniz) limon yada nar ekşisi ,tuz ,zeytinyağı ve seviyorsanız sirke koyup karıştırıyoruz.
Burada ki tek püf noktası sosu servisten biraz önce üzerine dökmeniz. 
ister sosu üzerine dağıtın servis esnasında karıştırın ki sosu ayrı bir görüntü versin.
yalnız çok lezzetli bir tarif olduğunu garanti ediyorum....
Afiyet olsun :)

6 May 2014

NEFİS BİR PATLICAN YEMEĞİNE NE DERSİNİZ ???

İyi akşamlar....



Çok güzel bir patlıcan yemeği paylaşacağım ...
Asıl tarif can arkadaşım Havva'ya ait. 
Siz onu Kedili Evin Tarzı olarak tanıyorsunuz. 
Yemeği verdiği postun başlığı evlere şenlikti zaten. 
Benimkinin görüntüsü havvanın ki kadar olmasa da lezzeti inanılmazdı. Tam not aldı bizden. 
Ben size yukarıda linki verip kaçacağım çünkü Havva fotoğraflar ve tarif ile gayet güzel açıklamış.
Haydı zeytinyağlı mevsimini açtık. 


Afiyet şeker olsun :))))

5 May 2014

0212 914 10 26 BU NUMARAYA DİKKAT

Merhabalar arkadaşlar...
0 212 914 10 26
Yukarıda gördüğünüz numaraya dikkat etmenizi istiyorum .
Neden mi ???
Çünkü ...
Bugün öğlen sularında bu numara beni aradı. 
Normalde bilmediğim tanımadığım numaraları açmak gibi bir huyum yoktur ne hikmetse açtım. 
Sağlık hizmetleri yada sağlık destekden aradıklarını söylediler. 
Benim adımı vererek görüşmek istediklerini söylediler.
Bende evet dedim hiç de dinlemem . 
Gerek yok der kapatırım. Basiretim mi bağlandı anlamadım :(
Neyse bayan 1 yıl önce bir sağlık , kaza poliçesi onayı verdiğimi. 
Şartlara göre 2 yıllık bir sözleşme ilk yıl ücretsiz ikinci yıl 299 Tl gibi bir ücret.
Arama sebepleri yenilemek şayet onay vermezsem hukuk departmanına dosyamı vereceklerini ve savcılığa bildirip icraya gidileceği ve karşılığında 1200 tl gibi bir ödeme yapmam gerektiğini söylediler. 
Oha ne oluyoruz dedim ( çok özür dilerim ama öyle)
Böyle bir şey yapmadığımı ki bu tarz sigortaları bir iki  kez bankam üzerinden yaptım ve hiç kullanmadım ve bir daha yaptırmayacağımı söyledim. 
Karşı tarafa bunları söylüyorum.
Bana Esra  ...... adlı temsilcinin aradığını ki isim vermeleri işi daha da ciddiye bindiriyor. 
Israrla inatla yapmadım diyorum. 
Ses kaydınız ve onayınız var. 
Artık digital imzanın anayasa da ıslak imza ile aynı değere sahip olduğunu söylüyor. 
Allahım hafiften tırsmaya başladım. 
Yani insanı öyle bir sıkıştırıyorlarkı. 
Ispat edin diyorum. 
Ses kaydımı dinletin ki bende inanayım. 
Onu da ancak mahkeme esnasında dinletebilirlermiş.
 AMa bütün bilgilerim var arkadaşlar.
Ad , soyad.
Ev adresi.
Kimlik numaram.
Çalıştığım banka.
kredi kartımın ilk ve son numaraları.
Hukuk ile ilgili hiç bir bilgisi olmayan biri olarak ne yaparsınız. 
Hoş ben hala laf sayıyorum. 
Sizin yaptığın bu şeye dolandırıcılık denir. 
Ben böyle bir konuşma hatırlamıyorum. 
Madem öyle bir poliçe imzaladım o zaman niye bana gelmedi bu poliçe.
Size o zaman sms yollandı . 
ALlahım 1 yıl önceki şeyi nasıl hatırlarsınız ki. 
Yani insanları zorla bir seçim yaptırıyorsunuz. 
Ya bu 299 lirayı verirsin yada vermez 1200 lira veririm . 
Şİmdi insanların ne demesini bekliyorsunuz dedim. 
Mecburen yapalım o zaman dedim. 
10 dakika sonra bana bir sms geleceğini . 
Poliçe numaramı bilgiler ve internet adresi olacağını söylediler sonrada satış departmanının bana döneceğini ve kartımı hazır etmemi söylediler. 
Kapattılar. 
Biraz işe daldım sonra baktım ki 1 saat geçti. 
İçim içimi yiyor zaten internetten biraz bakim dedim. 
ALlhım Şİkayet varda bu ve benzeri şikayetler. 
Kİmisine  bana söylenen isim kimisine Alo 7/24 hattı adı verilmiş.
Ve gerçek bir kurumun adı kullanılıp onun adını kirletmişler.
O sırada Canım arkadaşım, kardeşim Fulya ile mesajlaşıyorduk. 
Ona anlattım. 
Hukuki açıdan benim gibi bilgisi olmadığını söyledi ama bir şey yapamayacaklarını söyledi. 
Şimdi yazıyı yazarken 4 kere daha aradılar. 
Açmadım. 
Kart numaramı vermemi bekliyorlar. 
Çok beklerler. 
AMan dikkat diyorum arkadaşlar .
Numarayı görür görmez açmayın bile. 
Bu şekilde aranan varmı ???
Hukuki şeyler bilmediğiniz için benim gibi hayıflanıyormusunuz ???
Tekrar söylüyorum lütfen dikkat edin. 
Hatta isteyen Şikayet vardan şikayetleri okuyabilir.
Hep aynı şeyler. 
Ve lütfen bu konularda birbirimizi uyaralım .
Çünkü başka türlü haberimiz olmayabilir....

4 May 2014

Yapraklar Yeşerip Hayat Tazelenirken Cildinizi Onarın

Bahar geldi çattı. Mevsim geçişleriyle baş gösteren fiziksel değişikliklerle de karşı karşıya kaldık. Bu değişikliklerin şüphesiz en büyüğü cildimizde yaşanıyor. Mevsim geçişlerinde cildimizin nem dengesinde önemli değişiklikler yaşanır. Cildi kuruluktan pul pul dökülen de vardır, cildinin çok yağlı olmasından şikayet eden de. Siz de büyük ihtimalle bu sorunların birinden şikayetçisiniz. Cildinizde meydana gelen bu değişikliklerin önüne geçmek için tek bir yol var, o da cilt bakımı. Ne öneriyorsun dediğinizi duyar gibiyim. Anlatayım:
Yeni çıkan cilt bakım ürünlerini hepimiz deniyoruz, takip ediyoruz ama cildimizi uzun zamandır tanıyan ve koruyan bir marka var: Vaseline! 140 yılı aşkın süredir bizimle birlikte olan, nesilden nesile geçen bu ürün bize gerçek nemlendirmeyi sağlıyor. Vaseline markası şimdi de, üçlü saflaştırma yöntemiyle geliştirdiği Türkiye’deki en saf Vaseline Nemlendirici Jel’i bize sunuyor.
Vaseline Nemlendirici Jel, 3 kat saflaştırılmış formülü sayesinde piyasadaki diğer kremlere göre çok daha iyi sonuçlar veriyor. Üstelik sadece cilt nemledirmede değil; yara bakımı, pişikler, dudak bakımı gibi durumlarda da iyileştirici etki gösteriyor.
Son olarak, size çok mutlu olacağınız bir haber daha vereceğim: Hepimizin bayıldığı Vaseline’in Cocoa Butter losyonu ve kremine şimdi de Nemlendirici Jel’i eklendi! Bu harika ürünü cildinizi ve dudaklarınızı nemlendirmek için her gün kullanabilirsiniz.
Siz de bahar gelirken taptaze bir cilde kavuşmak istiyorsanız Vaseline Nemlendirici Jel’e tüm marketlerden ve eczanelerden ulaşabilirsiniz.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

1 May 2014

HEDİYEM VARRR

Günaydın arkadaşlar. 
Hepimizin kandili mübarek olsun öncelikle.
Üçer aylara girdik artık ramazana 2 bayrama 3 ay kaldı. 
Hayırlısı ile yetişiriz umarım. 
Bugün ayrıca İşçi bayramı. 
Çok hakları yeniliyor ama inşallah düzelecek demekten başka çarem de yok ...


Salı günü kapım çalındı ve süpriz....
Sevgili Safiye yani sizin bildiğiniz isimle Bahçe perim bana hediyeler yollamış. 
Aslında geleceğini biliyordum ama zamanını bilmiyordum...


Aslında bana yolladığı hediyeler ile ilgili size bir süpriz var ama daha fazla bir şey söylemiyeyim :)
Zamanı gelince zaten kendi açıklayacak.
Şİmdi paketimin içinde ne vardı. 
1 şişe aromatik sirke.
2 tüp kil maskesi.
Çok şirin bir kart :)))

Sirke kullanım olarak çok az yer kaplar mutfağımda. 
İşkembe yada paça çorbasında bayılırım birde mor lahana salatasında yumuşatmak amaçlı.
Genel temizlikte kullanırım ama mutfak da ancak budur.
Salata gibi şeylerde hiç ama hiiiç sevmem.
Sirke dökülmüş salata sanki ekşimiş gibi gelir ve ağzıma bile süremem.
Safiyeciğim bildiği için denemem için bana aromatik sirke yolladı.
Ertesi günü ancak kullanabildim salata da çünkü eşim benim kadar bile tüketmez. 
İlk başta biraz temkinliydim ilk lokmayı alırken ama koku dışında hiç sirke tadı yoktu. 
Çok şaşırdım ama evet öyleydi. 
Koku da sizi çok rahatsız etmiyorsa sorun bile değil...
Ellerine sağlık Safiyeciğim...


Bu da kil maskesi...
Tabi ki onu da hemen denedim. 
Ve çok beğendim. 
Yüzümü yıkadıktan ve temizledikten sonra daha nemlendirici bile uygulamadan yumuşacık olmuştu.

Çok teşekkür ederim canım :)
İkisini de çok beğendim :)))


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...