Sayfalar

24 Ara 2014

BERFİN VE BİZİM 2014 YILINDA HASTALIKLARLA İMTİHANIMIZ


Günaydınlar..
2014  hazirandan sonra benim safra kesesi taşı ve iltihabıyla beraber hastalık ve hastanelere merhaba dedik. Berfin'in sürekli rahatsızlanmaları babamın rahatsızlığı ve şimdi yine Berfin.
Ben pek çok arkadaş gibi 2014 yılını falan suçlamayacağım. Bence bir dönemi yada yılı suçlamak çok mantıksız. Bu zamanlarda çok sıkılıyoruz, üzülüyoruz ama Allah'ın izniyle her şeyin yoluna gireceğini umuyor ve önce Allah'a sonra da doktorlarımıza güveniyoruz. Allah sevdiği kullarını dertlerle imtihan edermiş. O zaman ne denir başımızla beraber. Ama kaldırabileceğimizden fazlasını vermesin yaradan. Çaresiz dert vermesin. Allah hasta olan herkese özellikle bütün yavrulara şifa , sağlık versin.

Son yazımda Berfin'in idrar yolu enfeksiyonundan dolayı iğne yediğini ve ultrasona gireceğimizden bahsetmiştik.
Evet Çarşamba ultrasona girdik çok şükür taş yada kum yok ama şimdilik. Onun yerine antibiyotik sonrası yaptırdığımız idrar kültür tekrarında hiç bir değişiklik olmamış. Doktorumuz Mehtap hanım bizi hemen hastaneye yatırdı. Antibiyotiklere direnci çok yüksek olduğu için her ilacı veremiyor. Sadece damar yolundan tedavi edebileceğiz dedi.
Apar topar yattık. Çarşamba günü öğleden önce yattık pazartesi akşamı taburcu olduk. Pazartesi sabahtan tekrar idrar verdik perşembe kontrolümüz var. İnşallah düzelmiştir yoksa ilaçlı film çekilmesi gerekecek herhangi bir kaçak var mı diye bakacaklar.
Küçük bebek olduğu için damar yolu zor bulunuyor. Ellerinden ve ayaklarından 2 şer kere damar yolu arayıp açmak zorunda kaldılar. İnsanın içi parçalanıyor ama Allah'tan çok çabuk unutuyorlar:)
Yukarıda damar yolu açılıp odamıza geçip hemşireleri beklediğimiz anlardan.
Hastanede ilk 2 gün ve 2 gece çok iyiydi . Rahattık. Sonra yanımızdaki yatak doldu ama bu kadar bilinçsiz ve bu kadar bebeğinden önce kendini düşünen anneler olabilir mi diye sormaktan vazgeçtim. Neyse olanları anlatıp tekrar sinirlerimi bozmak istemiyorum.

Bizimle çok güzel ilgilenen Alikahya Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi Enfeksiyon Çocuk Servisindeki bütün hemşirelere ve hizmetlilere çok teşekkür ederim. Öncelikle hepsi o kadar ilgili ve sevgi dolu ki minnettarım gerçekten. Kızımın gözlerine bakıp ona içtenlikle gülüp tebessüm ettiklerini gördüğümde onlara olan güvenim kat be kat artıyor.

Şimdilik hoşcakalın...


10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Gülaycım. Berfin'e acil şifalar diliyorum. Biz de oğlumda damar yolu açtırma sıkıntısını yaşadık bir kere hastanede. Gerçekten çok çok zor bir durum biliyorum.
    Tekrar geçmiş olsun, umarım herşey düzelmiştir ve en kısa zamanda iyileşir.
    Sevgiler ve selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. off yaa kıyamam. Allah acil şifa versin kuzucuğa bu yaşadıkları hayatındaki ilk ve son hastalıkları olsun, tez geçsin inşallah. Kocaman sevgiler. Dua edeceğim Berfin için ve senin için. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. çok çok geçmiş olsun, hastalıklar da hayatın bir parçası ama az olsunlar, çok çok geçmiş olsun... sağlıklı yıllar olsun gelen zamanlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok çok geçmiş olsun.
    İnşaallah birşey çıkmaz.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun, kıyamam ya minnacık elinde görünce kötü oldum şimdi :(

    YanıtlaSil
  7. Canım çok geçmiş olsun. Allahım gelsin ve bitsin.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  9. tatlım benim
    çok geçmiş olsun,ben kıyamam ikinize de,
    öpüyorum çok,yapabileceğim bişey var mı arkadaşım,ciddiyim bak!

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun canımmmm , Allah acil şifalar versin
    öptüm

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...