BERFİN

Lilypie Angel and Memorial tickers

29 Ara 2014

BERFİN 3 AYLIK VE OKUDUM 81 / OZAN BEEDLE'NİN HİKAYELERİ


Merhabalar...
Evet biz bugün 3 aylık olduk. 
Sağlığımız da şimdilik iyi çok şükür. Bizi arayıp soran.
 Mesaj atan buradan yorum yazan herkese çok teşekkür ederiz.
Sevdiğiniz insanların ki çoguyla yüz yüze görüşmüş olmasak da yanınızda olduklarını hissetmek çok güzel. Bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu hissettirdiniz bana :)
Evet 3 aylık olduk bile zaman çok çabuk geciyor.
Neler oldu bu bir ay süresinde. 
Öncelikle bıdı bıdı konusuyoruz. Özellikle uykusunu almış , karnı tok ve keyfi yerindeyse. 
Bizleri daha iyi algılıyor ve tanıyor. Babası geldiyse direkt gözler ona odaklanıyor. 
Ah ah. o kadar besle büyüt baba gelince unutulmak içinmiş :)
Zaten hık demiş babasının kopyası olmuş. 
Ona da az hayıflanmıyorum. 
9 ay karnında taşı bütün zorluklara katlan çıka çıka babasına benzeyen bir cadı çıksın :))
Allah sağlıklı ömür versin tabi ki :)
Daha çok hareket etmeye başladı eller ayaklar hareket halinde. elimizi emiyoruz. Hemde ne emme. Sanki dünyanın en tatlı şeyini emiyor. Birde o ele uzanma ve eline sokma çabası var. Sanırım solak olacak Berfin çünkü hep sol elini ağzına sokmaya çalışıyor. Sağ elini hastanede iken damar yolu takılı oldugunda serum hortumunu sokmaya çalışıyordu ağzına.
Hoş bunlar iyi günlerimiz. Daha sırada ayaklar var :) Allahtan havalar daha sıcak olacak o dönemde.
Her gün yüz üstü yatırmaya gayret ediyorum ama hiç sevmiyor yüz üstü yatmayı. Çok çabuk sıkılıyor ve hemen ağlıyor :(
Bu arada geçen hafta 12, haftamızdı. Yani hastaneden çıktığımız gün itibari ile büyüme atağı haftasına girdik. Çok şükür bugün bitti. Ama bende bittim. 
Bunun için ayrı bir yazı hazırlayacağım. Hamile olan arkadaşlar mutlaka bu konuları araştırın bilin. Bu çocuk niye birden manyadı demeyin.
Rüya görmelerimiz arttı. Zaman zaman güzel rüyalar görüp gülüp kahkaha atarken zaman zaman kötü ruyalar görüp ağlayıp, kaş catıp iç çekmelerimiz arttı. Ama o halleri bile güzel oluyor :)
Numaradan aglıyor gibi ses çıkartıyoruz. Yok böyle bişi. Resmen kendini acındırıyor. Ya biri söylese inanmazdım ama gerçek. 
Sürekli emmek istiyor. Hatta bıraksam 7/24 memeye yapışık kalacak. Memeyle uyumaya alıştı. Uyanıp memeyi yanında yakınında bulamazsa çığlığı basıyor. Ha kucağımdaysa ve uyanmış ve memesi ağzında değilse vay vay çıldırıyor resmen. 
Sizinde bebeğinizle memede uyuma sorununuz oldumu? Neler yaptınız? Uykusunu etkilemese sorun etmiyecem ama uykusu etkileniyor. Varsa fikirleriniz duymak isterdim. 
Ya bizde böyle şimdilik . 3. ayda bizi neler bekler bakacağız.
Aşağıda okuma şenliği için okuduğum ilk kitabım. Artık yavaş yavaş kitap okumaya başladık ama Berfin'le okuyorum yüksek sesle. Uzun sürmüyor ama olsun. 
Umarım devamı gelir...

OZAN BEEDLE'NİN HİKAYELERİ

Ozan Beedleın Hikâyelerinin içerdiği her biri kendine özgü sihirli bir karaktere sahip birbirinden farklı beş masal, okuyanlara bazen neşe, bazen kahkaha, bazense ölümcül tehlikenin heyecanını yaşatacak.Profesör Dumbledoreun her bir öykü için kaleme aldığı ek notlar hem Muggleların hem de büyücülerin hoşuna gidecek. Bu notlarda Profesör masalların anlattığı ahlak kuralları üzerine akıl yürütüyor ve bu arada da Hogwartsta yaşama dair küçük bilgi kırıntıları sunuyor. Yazar J. K. Rowlingin elinden çıkan çizimlere yer veren bu benzersiz büyülü kitap, yıllar boyu elden düşmeyecek.Bu kitabın satışından elde edilen gelir Childrens High Level Groupa bağışlanacak.Childrens High Level Group (CHLG), çocuk haklarını korumak^geliştirmek veküçük yaştaki insanlar için hayatı daha iyi kılmak için mücadele veriyor.

J.K. Rowling
YKY
103 sayfa

16 yorum:

  1. gulaycim,,,paylastiklarini okudum.
    ne guzel bu duygulari yasamak...
    mutlu yillarin olsun esinle,,,sevgili kizinla
    saglik icinde gecir insallah,,,opuyorum seni ve tabiki minik kizinida kokluyorum:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol ablacım. Bende öpüyorum.

      Sil
  2. gülaycım ve berfincim
    birlikte tatlı tatlı oynaşın:)
    yeni yıl size çok daha umut keyif sağlık ve bereket getirsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok opuyoruz seni. Cok uzak kaldim cok. Ama ilerde acısını cikartirim inşallah :))

      Sil
  3. Gülaycım tebrik ederim, kutlarım. Berfin hoşgeldi, kocaman olmuş bile. Sağlıkla ve huzurla mutlu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim cok tesekkur ederim. Kocaman oldu gercekten. Guzel dileklere amin...

      Sil
  4. kurban olsunlar ona ısırgan heee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      canim benim. Isir , ye . Inan doymazsin.

      Sil
  5. ooo ne zaman 3 aylık oldu yaa :)
    maşallah . zaman akıp gidiyor demek farkında değiliz.
    Musmutlu güzel bir yeni yılınız olsun. Berfinciğimi kocaman öpüyorum <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya oldu bile :) bana o zaman daha cok akip gidiyor. Bizde seni öpüyoruz :)

      Sil
  6. Gülaycığım...sağlık,huzur mutluluklar diliyorum.2015 senesi tüm güzelliklerle gelir inşallah..iyi yıllar ...sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacim guzel dileklerine aminnn diyoruz :)

      Sil
  7. gülayım güzel haberler almak,berfine dair güzel anıları okumak ne güzel.oğlum da kızımda meme emdiler ama oğlumda memeye yapışık uyurdu ne yaptıysam olmadı.doğumdan sonra fazla rapor alamadığımdan ve erken kalktığımdan birde uzun süre ayrı kaldığımızdan öyle uyumasına izin verdim ve oldukça uzun süre böyle gitti maalesef.ama her çocuk kendi hikayesini yazıyor.ilerleyen zamanlarda rutine oturtacağını düşünüyorum.
    kitabı not aldım.
    bu arada sana berfine ve eşine musmutlu sağlıklı bereketli uzuuun yıllar diliyorum.çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim arkadasim. Senin yorumlarin hep ayri bir sevinc veriyor bana.
      Haklisin her cocuk kendi hikayesini yazar. Henuz bir rutinimiz yok ama olacak hala umudum vqr :)))
      Bizde seni öpüyoruz :)

      Sil
  8. canımm maşallah zaman ne cabuk geçiyor gülaycım.bu ara ben de evdeyim senin dizi bölümünden seçmeler yapıp izlemeye başlıyorum.the warking dead adlı diziyi izliyodum harikaydı şimdi senden Penny Dreadful seçtim izlemeye gidiyorum güle güle büyüt yavrucuğunu cansın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geciyor Esracim yaa :)
      Dizileri begenerek izlemene cok sevindim. Cok öpüyorum 😘

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...