Sayfalar

10 Eyl 2014

BÜYÜCÜLER KRALI / OKUDUM 58


Yılın biten 58. kitabı. 
Kitap okumak için bazen başka hiç bir şey yapmıyorum ama yapmam lazım. 
İki hafta sonra Ney kursum başlıyor ve ben 3 aydır elime bile almadım :(
İlk Wilbur Smith kitabım. Yazarı çok merak ediyordum.
Eski Mısırda Firavun dönemin de geçen bir kitap. 
Çok güzel bir hikaye idi. 
Okuması kolay, sizi merak ettiren ve sonuna kadar zevkle okutan bir kitap. 
İlk Wilbur Smith'im ama son olmayacağı kesin :)

Büyücüler Kralı
Wilbur Smith
Altın Kitaplar
540 sayfa

Taita,çok sevgili kraliçesi,Lotris'in ölümünden sonra,mumyalama ritüelini yerine getirir ve kraliçesini görkemli bir cenaze töreni ile gömer.Yaşadğı acı ve ıstırapla başbaşa kalmak istediğinden,herşeyden elini eteğini çekerek Afrika çöllerinin en uzak köşelerinden birinde yaşamaya başlar.Sonunda ,büyük kederini büyücülüğün gizemlerini incelemeye adar ve Büyücüler Kralı olarak anılmaya başlar.


7 yorum:

  1. güzel bir kitaba benziyor :) iyi okumalar canım...

    YanıtlaSil
  2. :))) Bu hikayeler insanı uçurur. Yine de dikkatli oku, rüyana girer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara uykularim cok kisa o yuzden ruya goremiom ; (

      Sil
  3. nedir bu büyücülerden çektiğimiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic sorma. Okumadan once hikaye baska diye dusundum. Eski misir cikti ama iyidi :))

      Sil
  4. eskiden bu tür kurguları çok severdim.
    ya ben sana son yorumlarımı hep eskiden diye yazmaya başladım ayol yaşlanmışım ben yaaa

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...