BERFİN

Lilypie Angel and Memorial tickers

21 Ağu 2014

SİVRİDEN SİNEK HİKAYESİ



Pazartesi yağan yağmurdan dolayı salı da dahil olmak üzere hava çok serinledi. 
Yani tam benlikti hava. 
Lakin sağolsun kızım gece 2-3 kere beni kaldırıyor malum sebepler. 
Ama birde sivrisinekler var. 
ALlahım tam serinledi biraz rahat uyurum dedim bu sefer sivriler rahat bırakmıyor. 
Doğal olarak sprey yada ona benzer şeyler kullanamıyorum daha doğrusu bunların hepsi zehir kullanmak istemiyorum.

Ama bu sivrisinekler hiç rahat bırakmıyor. 
Bir uyanıyorum tabi ki kaşıntıya aynı bölgeden 3-5 ısırık , yok olmadı yerlerden ısırmalar. 
Yok yanlış anlaşılmasın olmadı yerler derken. 
Ne bilim tam tırnak dibi hani dolama olur ya yada tırnak batması tam oradan. 
Ne bilim elimin üstünde tam kalın damardan . 
Ne bilim artık geçen ısıracak yer bulamadı sanırım ayak tabanımdan. 
Ay o en beteriydi. 
Kaşımamak için nasıl cebelleşiyorum anlatamam. 
He kendimi tuttum tuttum zorla da olsa o kaşıntı hissi biraz da olsa geçiyor. 
Ama maazallah kaşımıya gör işte o zaman yandığımın resmidir. 
Hart hurt kaşınmalar. Utanmasam sinir krizi geçireceğim. 
İşin kötü yanı eşimi çok nadir ısırırlar. hoş eşimde kıl miktarı biraz fazla dır. Çok öyle kazak vari olmasa da kendi çapında iyidir. Birde uzun ve kıvırcıktır kılları. 
(bunu herkese anlatıom inşallah okurken de aynı keyfi alırsınız)
Şİmdi es kaza sivri sinek gelip eşimi ısırmak için bir hamle yapıp mesela koluna dalınca Allahım kılların uzunluğu ve kıvırçıklığından dolayı örümcek ağına girmiş gibi oluyor :)
Direkt pişman oluyor ama yapacak bir şey yok :)))
Vaziyet şu sivride "vız vız. Anam nereden geldim ben buraya. Abicim affet bizi . Biz yaptık sen etme. Evde çoluk çocuk aç kan bekler :))) Ne olur abi bir b.k yedim bir daha tövbe uğramam semtine" şeklinde vızıltılar içinde acı çeker.
Ama biliyorsunuz intikam soğuk yenen bir yemektir. 
Sonra bu sivrinin arkideşleri gelip onu el ve ayak üstlerinde ki savunmasız yerlerinden ısırıyorlar. 
Bu arada kılların arasın da sıkışan sivri kardeşler kayıplara karışıyorlar .
Ha ha :)))
Ya aslında ben bu yazıyı dün kitap postuna ilave edecektim ama bir baktım ben yazarken coştum ara da kaynamasın dedim :)
Umarım keyif aldınız okurken. 
Hoş ben yazarken de keyif aldım ama olay sırasında hiç de keyifli olamıyorum :))
Sağlıcakla kalın. 
Bol sivrisineksiz geceler :)

14 yorum:

  1. hah hah ha
    ben de haz etmiyorum o kovucu movuculardan,genellikle yanımdakiler kov fln isimli şeyleri sıktıkları için o etki beni de koruyor:))
    ama duyduğum ancak araştırmadığım bişey var,o elektrikli aletlere limon yağı damlatıyor yada koyuyormuşsun,gelmiyorlarmış,
    halim olsa araştırırdım ama uzun takılamıyorum
    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende duydum canım.
      Ama işin kötü yanı o elektrikli kovuculardan geçen sene kurtuldum elimde hiç yok.
      Bir ara alsammı dedim. En kötü ihtimal kullanmadığım bir oda da tableti bitirir ve limon yağını damlatırım.
      Sen dinlen canım iyice iyileş olurmu :)
      Muahhhh

      Sil
  2. Lavanta çiçeği ya da tohumundan ılık suya atıp beklet, kaşındığı an o sudan sür. Geçecektir.
    Bir de böyle zamanlarda kıllı olmak ya da olmamak diye insan düşünüyor.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçsede kaşıntı ısırmalar devam ediyor.
      Ay evet ama yazında onca kıl çekilmez ;)

      Sil
  3. Dün gece Kolonya şişesini üzerime boşaltmış biri olarak acınızı paylaşıyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Dört gündür sol kolumda sinek ısırığı var !
    Buradan tüm sineklere sesleniyorum. Bir kere içtiniz kanımı sustum iki kere içtiniz sustum ama aynı yerlerden yapmayın bari.
    Sineksiz gece istiyoruz bizz. ! :)

    YanıtlaSil
  5. Bütün camlara sineklik yaptırıp kurtulduk Gülaycım.Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzecim benim camlar artı balkon kapılarında artı sokak kapısında var.
      Ama kapılardan giripıktıkça dalıyorlar.
      Bide bizim bahçede meyve ağaçları var. Ondan da sanırım sivrisinek çok .

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Anlatırken evet. Yaşarken hayır :)))))

      Sil
  7. Su anda seni okurken kasiniyorum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...