BERFİN

Lilypie Angel and Memorial tickers

9 Tem 2014

ÖMÜR BOYU SÜRECEK / OKUDUM / 33


Yılın biten 32. kitabı.
Daha çook okumam lazım. 
Yaz okuma şenliğinin daha 4. kitabı bitmiş oldu. 
Geriye kaldı 36 kitap :)
2,5 ayda bitermi ??
Göreceğiz.
Kİtap hakkında söylenecek pek bir şey kalmadı.
Galler prensinin sonuncu gayrimeşu oğlunun aşk macerası. 
Acaba onun aşk oyunu da diğer kardeşleri gibi mutlu sonla bitip evliliğe dönüşecekmi. 
Okuyup görmeniz lazım :)

Ömür Boyu Sürecek
Sabrina Jeffries
Epsilon Yayınevi
376 Sayfa


Konusu:

Haversham Markizi Leydi Christabelin, onu mahvedebilecek bazı mektupları geri alması gerekmektedir. O kadar çaresizdir ki, bu mektuplara ulaşmak için, ünlü kumar kulübü sahibi Gavin Byrneın metresiymiş gibi davranarak onunla birlikte rezil bir ev partisine gitmeyi kabul eder. Ve Byrnela, ondan gerçek bir metresin davranışları hakkında ders almak konusunda anlaşır ama bu derslerin sonradan ne kadar tehlikeli bir hal alabileceğini tahmin edemez.
Gavin da, kendi çıkarı için, gizlice mektupların peşine düşer. Amacı, henüz ufacık bir çocukken onu Londranın en kötü kenar mahallelerinde yaşamaya terk eden asil babasından intikam almaktır. Bu intikam planının yanı sıra, metres derslerinin başarılı ilerleyişinden de aşırı bir zevk almaktadır. Çok geçmeden bu güzel genç dulu yatağa atacağından şüphesi yoktur. Ama Gavin, birdenbire kendini Christabelin baştan çıkarıcılığına hapsolmuş bir halde bulur. Genç adamı zorlu bir karar beklemektedir. Ya hayatı boyunca planladığı intikamı almaktan vazgeçecek ya da kendini, bir intikamdan daha çok ihtiyaç duyduğu kadını korumaya adayacaktır.

2 yorum:

  1. sanırım geçen yıl okumuştum.tam çerezlik yani :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen çerez gibi. Emanet almıştım hep aklımdaydı. Okudum teslim ettim rahatladım :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...