Sayfalar

6 Haz 2014

Bay Peabody ve Meraklı Sherman: Zamanda Yolculuk

Günaydın...
Sizde benim gibi Animasyon severmisiniz ??
Cevabınız Evet ise haydi gelin :)




Okullar kapanmak üzereyken çocuklarınızla yada içinizdeki çocukla güzel vakit geçirmek istermisiniz?
O zaman yine izlemek için sabırsızlandığım filmi sonunda izleyebildim...
Gülmek istiyorsanız işte muhteşem bir film.
Görsellik çok güzeldi. 
Çok güldüm çok eğlendim ve çok öğrendim :))
ya hadi ama sizde izleyin gitsin işte. 
Keyifli seyirler :))


Konusu ve Fragmanı:

Bay Peabody bir titan, mucit, bilim adamı, gurme, iki Olimpik madalya sahibi ve dahi…kimi zaman ise yalnızca köpektir. En dahice keşfini kullanarak, yani WABAC makinasını, Bay Peabody ve evlatlık edindiği oğlu Sherman, dünyayı değişten olayları görerek zamanda yolculuk eder ve zamanın en önemli karakterlerinden bazıları ile iletişime geçer. Ancak Sherman zamanda yolculuğun kurallarını ihlal edince, iki kahramanımız kendilerini tarihi düzeltip geleceği kurtarma yarışında bulurlar, ki bu sırada Bay Peabody en büyük zorluğu yaşamaktadır – ebeveyn olmak. 

 

11 yorum:

  1. mutluhaftasonu gülaycım
    yürüyüşü unutma
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ay ben bayılırım animasyonaaaaa keşke hep birlikte izleyebilsek ya bunları eğleniriz ne güzeellll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparız bir sinema günü yada gecesi. Halitte bize mısır patlatır :)

      Sil
  3. Animasyon izlemek ayrı bir keyif;)Oğlum da bende çok seviyoruz ki:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izleyin o zaman ve ikinize de bol kahkahalı ve keyifli zaman diliyorum :)

      Sil
  4. Hem çocukların hem de büyüklerin keyif alacağı bir film sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. BEN NİYE BURAYA GELDİM 4YIL SONRA ama yinede film gzl bu 7. izleyişim olsada





    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...