Sayfalar

22 Mar 2014

THE 100

Uzun zamandır sizinle film - dizi paylaşmıyorum. 
Paylaşmadığım izlemediğim anlama gelmesin...
Size yine çok güzel ve henüz sadece bir bölümü yayınlanan bir dizi tanıtmak istedim :)



Bilim - Kurgu filmlerini gerçekten çok seviyorum...
Bu diziyi de çok sevdim. 
İlk bölüm olmasına karşın çok sürükleyiciydi.
Görsellik gerçekten çok iyi.
Konusu ise asla olmayacak bir şey değil.
Tam 97 yıl önce dünyada radyasyon bir patlama oluyor ve dünya tamamen yaşanmaz hale geliyor.

Hayatta kalanlar sadece 12 uzay istasyonun da bulunan insanlar.
Yaklaşık 400 kişiler.
Hayatta kalan tek insanlar oldukları için hayatta kalmak için bir arada olmak zorundalardır. 
Ve 12 uzay istasyonunu bir araya getirerek hep beraber yaşayabilecekleri bir alan oluştururlar ve ona ARK adını verirler.
Tam 4 kuşak bu uzay üstünde yetişir.
Yalnız alan çok büyük olmadığı için nüfus kontrolu gerekli olur ve sadece bir çocuk sahibi olmalarına karar verilir.
Diğer çocuklar öldürülecektir.
Suç işleyen gençler hücrelerde tutulur. 
Yetişkinliğe adım attıkları anda ceazaları ölümdür. 
Bu suç işleyen bütün yetişkinler için geçerlidir.
Dünyanın temizlenip yaşanır hale gelmesi için 100 yıl geçmesi gerekiyor. 
Fakat Ark'ın bu kadar zamanı kalmamıştır. 
O yüzden hücrelerde bulunan 100 genci dünya'ya göndermeye kara verirler. 
Bu hem Ark da yaşayanlara biraz daha zaman tanıyacak hemde Dünya hakkında bilgi edineceklerdir.
Gençler Dünya'ya gelirler.
Geçler arasında liderlik yarışı başlar.
Bir grup genç askeri bir üs aramaya giderler ve bir gerçeği keşfederler.
YALNIZ DEĞİLLER....
Benimle aynı tarza sahip olan arkadaşlar mutlaka izleyin derim...


KONU VE FRAGMAN :

97 yıl önce nükleer kıyamet, Dünya’nın bir kısmını yok etmiş, medeniyeti çökertmiştir. Tek kurtulanlar, felaket sırasında 12 uluslararası uzay istasyonunda bulunan 400 kişidir. Üç kuşak uzayda doğmuş ve sayıları 4.000'i bulmuştur. 12 istasyon artık birbirine bağlıdır ve tek amaçları hayatta kalmaktır. Burada idam cezası ve nüfus kontrolü gibi acımasız uygulamalarla kurulan bir düzen vardır. 

Grup liderleri geleceklerini korumak için bir araya gelirler ve 100 genç mahkumu yaşanabilir olup olmadığını test etmek için gizlice Dünya'ya sürgün ederler. İnsanlar son yüzyıl içinde ilk kez Dünya'ya geri dönüyorlardır. 100 sürgün arasında, zeki bir kız olan baş sağlık memuru Clarke, Başkan'ın oğlu Wells, gözü pek Finn, kardeşler Bellamy ve Octavia vardır. Bu gençler arasında gelir gelmez liderlik çabaları, gruplaşma ve sürtüşmeler başlar. Fakat bilmedikleri bu dünyada hayatta kalmak istiyorsalar iş birliği yapmaları gerekecektir... Dizi Kass Morgan'ın The Hundred isimli kitap serisine dayanmaktadır.
kaynak 

12 yorum:

  1. Tam benlik bir şeye benziyor, özlemişim dizi yorumlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Evet çok tembelleştim bu aralar ;)

      Sil
  2. Heh heh yazını görmek de güzel
    Iiii geceler
    Havva

    YanıtlaSil
  3. Ne yaramazsın kız sen. Vampir, Uzay üssü, yaratıklar.. İnsanın kalbi duracak, hayret ediyorum. Ee, tabi seni korktuğunda sarıldığın biri var. Ondan herhalde :D Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmuyom ki ;)
      Hatta çok seviyorum.
      Ben kalkıp ona sarılana kadar korkum geçer ki hem :)))))
      Bende öpüyorum.

      Sil
  4. aslında ilgimi çekti not almalıyım yoksa yine unutacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölüm çok iyidi. Vaktin olursa mutlaka izle canım.

      Sil
  5. sayfamda sizin için bir mim var
    http://amigurumievreni.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yelda. En kısa zamanda inşallah :)

      Sil
  6. ay cok heyecanlı ızlmek ıstedım hemen..cok tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle kokoş kelebek. Eminim çok seveceksin...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...