Sayfalar

26 Mar 2014

BAHAR OKUMA ŞENLİĞİ 2014 HEYBET DEMİRİN OKUMA LİSTESİ

Günaydın ....
Geçenlerde sevgili Merve'nin listesini paylaşmıştık. 
Şimdi Heybet Demir arkadaşımızın listesini paylaşıyorum.
Keyifli okumalar...
Beni soracak olursanız henüz tek kategori bile bitmedi :((
Neyse bu post benim değil hemen paylaşıyorum...

HEYBET DEMİR OKUMA LİSTESİ

1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa) 
Son Seferad Beyazıt Akman Epsilon y. 652 sf. 2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok) 
Müsadenizle Beyler Müsaade Özdemir 265 sf 3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa) 
Tanrının Unutulan Çocukları – Craig Silvey Martı y. 448 sf 4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Zamanın Ötesinde – Sevil Tepe Hayat y. 102 sf 5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa). 
Güller İçinde Yalnız – Belinda Alexandra Nemesis y. 493 sf 6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Kurt Seyt & Shur’a Nermin Bezmen Pmr y 536 sf 7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Uzak Ülke - Nancy Grossman Parodi y 432 sf 8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
Yüzüklerin Efendisi – J.R.R. Tolkien Metis y 1015 sf 9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).
Sekiz – Katherine Neville Pegasus y 719 sf 10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa). 
Tess – Thomas Hardy Martı y 560 sf 11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa)
Anna Karenina – Lev Tolstoy Martı y 940 sf 12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara. 
Ejderha Prens( 683sf ), Yıldız Parşömeni( 727 sf ) , Güneşefendisi Ateşi( 593 sf ) – Melanie Rawn

6 yorum:

  1. Gülay anladığım kadarıyla sende şu aralar benim gibi boya işiyle uğraşıyorsun,bende aynı durumdayım bir şeylere başladım ama umarım devamını getirebilirim, sana çok kolay gelsin sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Önce kendim yapmayı düşündüm ama sonra eşim çok yorulacaksın gerek yok dedi. Usta boyadı. Ama biraz dökerek boyadı:( iki gündür sadece giriş ve mutfağın boyalarını temizleyebildim ki mutfak dolaplarını da hiç ellemedim . Onların niraz tamirata ihtiyacı var. Temizliyip öyle yapılacak. Ama bunca işin içinde o olmaz şimdi.
      Kendini çok yorma diyecem ana sende benim gibi bitirmeden rahat etmeyenlerdensin. Sanada kolay gelsin sevgiler :)

      Sil
  2. Listen güzel olmuş. Güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
  3. listemi yayınladığın için teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim :)
      Nasıl giidyor.
      Benim sadece 1 kategori tamamlandı....

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...