Sayfalar

10 Oca 2014

POP CAKE PANCEK YADA LOLİPOP PANCAKE



Günaydın...
Hayırlı Cumalar :)
Çok değişik bir kahvaltılık sunumu ile karşınızdayım.
Bugün özellikle çocuklar ve eğlenceli şeyler sevenlere gelsin tarifim...
İnternette dolaşırken gördüm bunu ve hemen yapmalıyım dedim :)
Bu adı ben verdim.
İlk gördüğümde aklıma bu geldi :)
Yada Lolipop pancake de olabilir aslında.
Neyse lafı uzatmadan anlatmaya başlıyorum.


Pancake tarifime buradan ulaşabilirsiniz.
Pancake karışımı dışında bu çöp şişlerine ihtiyacımız var.
Yalnız uzun oldukları için makas ile ikiye bölüyoruz.
1 yemek kaşığı karışımı kızmış ızgaramıza yada tavamıza döküp hemen arkasından sapını yukardaki gibi içine gömüyoruz.
Soldaki ilk döktüğüm göz göz olmuş.
Bir spatula yardımı ile çeviriyoruz ve diğer tarafını da pişiriyoruz.
Sonrada istediğiniz şekilde süsleyip çocuklara yada sevdiklerinize yediriyorsunuz.



Ama çok güzeller.
Evet lolipop daha uygunmuş :(
Neyse şimdiden afiyet olsun.
Kulaklarımı çınlatmayı unutmayın.
Yarın sabah size yine bir pancake tarifi var. 
Ama bu seferki çoook lezzetli...

22 yorum:

  1. Sevgili Gülay çok eğlenceli bir sunum gerçekten, ismi çok uymuş kesinlikle, isim anneliğinde gayet başarılısın bence. Sunumu da süper olunca çok haklısın kesinlikle çocukların da ilgisini çekecek bir sunum, ellerine sağlık:). İyi hafta sonları canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan :)
      Anneler neler çekiyor çocuklar yesin diye biraz katkımız olsun.
      Sana da iyi hafat sonları :)

      Sil
  2. İyi de ben hangi gün okusam senin yazdıklarını, daha bir yiyesim geliyor. Elimden gelmiyor yapamıyorum ama cok güzel yiyebilirim hiç sıkıntı değil :) Ellerine sağlık prensesim :*

    YanıtlaSil
  3. pancake bayılırım çok güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Maaşallah ne marifetlisin keyifle takip ediyorum valla mutfakta yaptıklarını.Ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol arkadaşım.
      İltifat ediyorsun.
      Gördüklerimi nacizane yapmaya çalışıyorum....

      Sil
  5. canım çok güzel bir fikir benim gibi iki tane afacanı olanlar için kaçırılmayacak bir tarif :) tarif için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapınca kulaklarımı çınlatıyorsun ama tamammı :)

      Sil
  6. gülaycığım hayırlı cumalar....ellerine sağlık ..emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Emel sana da hayırlı cumalar.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Gulaycim tam cocuklarin zevkine gore cok neseli pancakeler olmus,ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  8. Keyif kadını bu süper olmuşş. Neden dicen.. Bir farklılık, iki diyet yapan ya da az yemeye çalışanlar için hem gönlü hem gözü doldurmuşşş:) Süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ben onu düşünmemiştim :)
      Sağol tatlım :)

      Sil
  9. ayy cok guzeller bende yufkayla yapılanı gormustum ama daha yapmadın bu da cok guzelmıs elıne sağlık gulaycım

    YanıtlaSil
  10. sen ne şahane bi blogersın gülaycım
    bayıldım tarifine
    iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım beni mahçup ediyorsun ama.
      Sağol sevdiklerinle mutlu hafta sonları....

      Sil
  11. aaaaa penkeyk ya çok seviyom.
    tımım yapıyim ama süssüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sen yap yeter ki nasıl istersen öyle yap :)
      Yarın daha lezzetlisi gelecek...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...