Sayfalar

14 Ara 2013

Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları



 
Çok soğuk bir akşamdan merhabalar....
İlk filmi izlediğimden beri heyecanla beklediğim serinin ikinci filmi..
Dün akşam eşimle iş çıkışı buluştuk ve izledik....
Yalnız dün ilk gün olduğundan 2 saat öncesinden gittiğim halde sadece yanlarda  boş koltuk kalmıştı.
Diğer günler bu şekilde olmayacak muhtemelen ama film iyi olunca boş salonda film izlemeyi unutun :)



 Bu posteri çok beğendim siz ne dersiniz...
Öncelikle görsellik her zaman ki gibi çok iyidi ..
Bu tarz filmleri izlemek için 3D şart. Başka türlü tadını alamazsınız...
Ben bu bölümünü de çok beğendim açıkçası. Hiç ilk filmin gölgesinde kalmamıştı.
Elflerin bolca savaş sahnelerini görüyoruz.
Aşk var :)))
Hemde hiç ummadığınız kişiler arasında :))))
Komedi açısından da oldukça tatmin ediciydi.
Özellikle bir nehir sahnesi vardı Allahım çok komik ..
İzlediğinizde ne dediğimi anlayacaksınız.
Gerilimde vardı :(
Allahım hiç bir şeyden korkmam inanın ama şu aniden sahneye çıkan durumlar varya of ya bu kadar tırsarmı insan.
Hayır ne eşim ne de yanımda oturan delikanlılardan tık yık ben hep aman ay modundaydım.
Bu teyzede ne korkak demişlerdir...
Bu arada oyunculara değinmek istiyorum. Çok başarılılar. ,Çok gerçekçi.
Her sahneyi size yaşatıyorlar.
Yalnız çok kötü bitti ya.
Arkası yarın gibi oldu.
Bitince herkes bir durdu ne oldu diye...
Of nasıl geçer şimdi bir yıl....
Yani izlemek isteyen arkadaşlar.
Haydi ne bekliyorsunuz sıcağı sıcağına gidip hemen izleyin... 
 
 
Elfler gerçek dünyada olsaydı kahrolurduk herhalde. Hepimiz bunalıma girerdik :)
 
Gandalf


 
Bende Elf olmak istiyorum :)

KONUSU:

Hobbit üçlemesinin ilk filmi olan Hobbit: Beklenmedik Yolculuk'un devam filmi olan yapım Misty Dağları'ndan başarıyla geçen Thorin ve beraberindekilerin Mirkwood ormanındaki zorlu maceralarına odaklanıyor. Yanlarında Büyücü Gandalf olmadan ormanı geçmek zorunda olan Hobbitler insanların yaşadığı bölgeye ulaştığında Bilbo Baggins'in cücelerle olan anlaşması da son bulacak. Yalnız Dağ'a ulaşmak zorunda olan ekip ulu ejder Smaug'un saklandığı inine giden Gizli kapı'yı bulabilecekler mi? Peki güneye doğru gizli bir görev peşinde olduğunu söyleyen Gandalf nerede?

FRAGMAN:

14 yorum:

  1. Görüntüler çok güzel. Sevdim:)
    Yakında, Adsızdan başka bir ileti alabilirsin:D:D 'Hem korkuyon hem ne diye izliyon.' diye; kendi kendime düşününce çok güldüm,yine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o şekilde korkmak değil benimkisi .aniden karşıma çıkan şeyerden birden istemdışı bir korku .Yoksa hani ay çok korkuyorum şeklinde değil :)
      He he sen gül bakalım :))

      Sil
  2. Bu arada 'Aşk Mutfakta Pişer' kitabını okuyormuşsun. Sen neler pişiriyorsun? ;) Kitabın özetini bekliyorum. :) Sevgilerimle, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arada 7 kitap okumaya çaılışnca ona biraz geç sıra geliyor :)
      Ama çok iyi gidecek gibi bitirince paylaşacağım :)

      Sil
  3. :) ikimiz de yazmışız. sen benden önce izlemişsin. ben sabah bomboş salonda izledim ama.

    evet pek keyifliydi. yani böle aksiyonlar olarak pek iyiydi. sanat değeri olmasa da süper tabii.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :) ama ben senin kadar güzel yazamıyorum :(
      Ne güzel boş salon :)
      Sanatsal değeri olmasın önemli olan çok eğlenmem :)

      Sil
  4. Bir "yüzüklerin efendisi" fanatiği olarak, 3. filmi bekleyene kadar Hobbit kitabını almanı tavsiye ederim :) Yeni tercümesi çok daha kaliteli diyorlar. İlk çıktığında fecahatti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım alacaklar listesinde ama al al bitmiyorki her gün bir sürü yeni kitap çıkıyor.
      Millet ayakkabı çanta bakar ben kitap bakıyorum :)
      Ama mutlaka okunacaklar listemde. En kısa zamanda alınıp okunacak...

      Sil
  5. thariel ne tatlıydı di mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç sorma. Diyorum ya elf olasım geldi. Yada onların makyözüne sahip olmak lazım :)

      Sil
  6. bende merakla bekliyordum ama daha gidemedim.sanırım uzun sürede gidemem :) ama yüzüklerin efendisindeki kurgu ve efektlerden sonra bana ilki yavan gelmişti:) bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o kadar yoğunsun ki ilk fırsatta mutlaka git canım. Yada olmadı sonra izlersin.
      Çok öpüyorum canım...

      Sil
  7. diğer filmlere göre daha iyi olacağını sanmıyorum ancak daha izlemedim izleyip tekrar yorum yapacağı9m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benım hoşuma gitti :)Kolay kolay çok sıkılmadığım sürece hiç bir filme kötü demem :)
      Yorumunuzu bekliyorum :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...