Sayfalar

19 Ara 2013

BU ARALAR BEN



 
Herkese merhabalar...
bu aralar ne sizlerle ne de bloğumla ilgilenemedim biliyorum.
Ama çok geçerli mazeretlerim vardı...

Yukarda toplu olarak tam 29 adet eldiven görüyorsunuz. Sonuncuyu da bugün inşallah bitirip ekleyeceğim.
Ve pazar günü sevgili Fulyacığıma vereceğim.
Bunlar nereden çıktı diye soracak olanlara burada bahsettiğim ve fulyanın başlattığı etkinlik doğrultusunda genç kızlarımıza yaptım.
İnşallah çok beğenirler ve çok mutlu olurlar.
Bunlarla uğraşırken arada 2 gün belim çook fena tutulduğu ve kolumu dahi kaldıramayacak durumdaydım ve yattım. Sadece tuvalet için kalktım onu da gelin bana sorun nasıl kalktığımı.
Sağ olsun eşim 2 gün benimle o kadar ilgilendi ki şunu anladım. Hayatta iyi bir anne , baba ve kardeşlerden sonra tek gereken eşiniz.
Başka herkes yalan :)
Bu arada Fulya ile pazar buluşma nedenimizi biraz sonra anlatacağım. şimdilik sağlıcakla kalın.... 

28 yorum:

  1. Gülaycığım canım çok çok geçmiş olsun bilmiyordum.
    Allah sevdiklerini başından eksik etmesin inşallah..
    Gerçekten çok önemli sevdiklerimiz gerisi herşey boş..
    Eldivenlere gelince söyleyecek söz bulamıyorum zaten mükemmeller. Rengarenk. Modeli de süper.
    Allah yardımınızı kabul etsin inşallah güzel arkadaşım.
    Çabucak iyileş o bel tutulmasını çok iyi bilirim malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti gitti bile canım.
      Soğuktan çarpılıyorum demek ki :)
      Amin inşallah cümlemizin sevdiklerini Allah başımızdan eksik etmesin...
      Amin .
      Allah razı olsun canım...

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok güzel ve rengarenk :)

    YanıtlaSil
  3. Cok gecmisler olsun benim prensesime. Ne kadar güzel görünüyor eldivenler, yüreğine sağlık meleğim cok teşekkürler. Pazar günü nihayettt görüşüyoruz. Herşeyin bir ilki vardır derler ya; dostluğumuzun temelini sağlam bir şekilde atacağız.

    Seni seviyor ve öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Meleğim benim...
      Ay bende çok beğendim bir arada :)
      Evet :)
      İnşallah canım çok sağlam olacak...
      Bende canım :)

      Sil
  4. Gülay ablaaaaaaaaaaammm harikasın çok cici olmuşlar bayıldım ben elline emeğine sağlık :)

    Buarada çok geçmiş olsun çok öpüyorum seni dikkat et kendine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Bu yılı bu eldivenler ile kapatacağım sanırım :)
      Sağol canım benim :)
      Bende çok öpüyorum...

      Sil
  5. ay geçmiş olsun. ne güzel şeyler yapmışsın. aferin eşineeeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deep geçti bile....
      Dimi aferim.
      Maşallah diyelim de nazar değmesin.
      Siz erkeklere azıcık aferin diyince huyunuz değişiyor :))))

      Sil
  6. çok geçmiş olsun cnm ellerine sağlık eldivenler çok şeker çok şık olmuş Allah kabul etsin cnm yardımını...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım :)
      Çok şükür şimdi çok iyiyim.
      Amin inşallah.
      İnşallah beğenirler canım....
      Sevgiler benden..

      Sil
  7. Gülay Ablacım, ellerinize sağlık, nasıl güzel olmuşlar hepside..Ellerinize sağlık..Büyük geçmiş olsun bel ağrısını yataktan kalkamamayı annemden iyi biliyorum, Allah yardımcınız olsun..Geçmiş olsun öpüyorum sizi.sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Tuttumu fena tutuyor. Ne yapalım idare edeceğiz. Anneciğine de geçmilş olsun canım...
      Amin Çınara ve sana öpücükler...

      Sil
  8. Ah o bel tutulması yok mu çok fena.Daha bir kaç ay önce zorunlu bir seyahat öncesi senin yaşadığın şeyi yaşadım.Bir de mecbur o halde yola çıkmak zorunda kaldım o yüzden seni çok iyi anlıyorum.Çok geçmişler olsun gülaycım.ellerine sağılk eldivenler çok cici olmuş.sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım çok geçmişolsun canım.
      Senin o halini düşünemiyorum bile.
      Sağol canım sana da çok geçmiş olsun. Ama yapacak bir şey yok koruyamıyoruz kendimizi :)
      Sende sağlıcakla kal canım...

      Sil
  9. cok gecms olsun eldıvenlerde ne guzel olmuslar rengarenk emeğıne sağlık

    YanıtlaSil
  10. Oncelikle gecmis olsun. Ne kadar guzel bir etkinlige ev sahipligi yapmissiniz. Tebrik ederim. Eldivenlerin hepsi birbirinden guzel. Bayildim hepsine. Emeginize saglik. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim.
      İnşallah kızlar da bayılır sizin gibi :)
      Bendende sevgiler...

      Sil
  11. sende beni çeken bişi var biliyorum,bunlardan bi tanesi güzel kalp,ve eldivenleri,
    ne güzel insansın ve sevgili eşin de.
    Allah sizi birbiinize bağışlasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :)
      Biz birbirimizi çekiyoruz.
      Canım Havva insan karşısındakini kendi gibi görürmüş sende işte böyle güzel bir insansın:)
      Amin ALlah bütün sevenleri birbirinden ayırmasın İnşallah...

      Sil
  12. Gülay hanım taktir ettim doğrusu ne kadar güzel olmuş eldivenler. emek çekip pek çok örmüşsünüz maşaAllah! hayırlı günlerde giysin ördüğünüz kızlar sıcacık hiç üşümesin elleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun Saadet hanım :)
      Evet çok ama çok zevkli oldu :)
      İnşallah çok güzel temenniler bunlar.
      Çok öpüyorum...

      Sil
  13. var ya süpersin sennn! canım benim harikalar yapmışsın.barvo diyor ve alkışlıyorum.ve çok geçmiş olsun birtanem.kendine dikkat et lütfen.çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canııım :) şimdi çok daha iyiyim :) sende kendine çoook dikkat et canım...bende seni çok öpüyorum...

      Sil
  14. çok geçmiş olsun.çok haklısın eşin varsa lakin, yardım eden cinsindense tabi.ne eldivenlerde pek şık pek güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle yardım eden cinsi olmazsa hiç bir yararı yok :) çok sağol fundacım...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...