Sayfalar

25 Kas 2013

BİR DOĞUMGÜNÜ VE EVİN MİNİKLERİ

 
Ha ha nasıl yakalımışım Otisi değilmi :)
 


 
İkinci akşamında Özlemin annesinin doğumgünüydü.
Özlem sizinle paylaştı bile postu.
Bende fotolarla sizinle bir kez daha paylaşmak istedim...


 
Özlem beni nasıl yakalamış.
Sanki ormandayım..

 
Mestan.

 
Şu güzelliğe bakın.
Otisden hiç fırsat kalmadı ki sevelim...

 
Irmağın beğendiği pasta.








 
Tekrardan nice sağlıklı, huzurlu yıllara inşallah...


 
Dışı pirinç patlaklı .
İçi frambuaz ve beyaz çikolata...

 
Bu benim dilimim...

 
Ve ufaklıklarla devam....



6 yorum:

  1. çok şahane,pasta da paticikler de,dostlarınız da.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ah az önce girdim internete ve şimdi gördüm süper Gülaycığım ya süper kareler yakalamışsın. Baksana bizim yaramazlara..
    Hakikaten de Otis yüzünden Mestanı sevemedik. Bizde hala mestanı sevmeye çalıştığımızda otis gelip sokuluyor hemen..:))
    Ahh yine döndüm o günlere yaaaa... Ne güzeldi keşke biraz daha sağlıklı olsaydım. Sorma annem hasta düzelemedik hala Gülaycığım yaa. Bugün hep yattım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bizler süperiz ondan da fotolara güzel yansıyoruz :)
      Onlar zaten bir alemdi :)
      Huylu huyundan vazgeçmez :)
      Ben her eker yiyişimde hep o günleri anıyorum canım :)
      Hay Allah gelir gelmez arıyamadım. Dün aramak istedim malum telin kapalı :(
      Hay Allah bir de hasta hasta beni gezdirmeye çalıştınız canım ya.
      Vallahi hakınızı nasıl öderim bilemiyorum...
      Canım tekrar çok çok geçmiş olsun ...

      Sil
  3. ayol yerim ben onları.çok tatlılarrrr1 kıskanç otis tam sıkıştırmalık hele mestanın o kollarıyla sarmalayışı.ya muhteşem bir duygu onların dostlukları.özlemimin annesine mutlu sağlıklı kocamannn bir ömür diliyorum.senide çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıştırmana gerek yok zaten sevdirmek için elinden geleni yapıyor Otis. Ama gerçekten çok kıskanç :)
      Evet öyle çok istiyorum bende ama :(
      İnşallah canım :)
      Bende seni öpüyorum...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...