Sayfalar

15 Eki 2013

Şirinyalı Ve Bayram...

 
Tekrardan herkese hayırlı bayramlar.
Kurbanlar kesildi inşallah...
Dağıtılacak etler dağıtıldı kavurmalar yapıldı ve yendi..
Biz her zamanki gibi arifeden annemlere gittik.
Havada güzel malum.
Bahçeden kalan son güzelliklerin fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istiyorum....


 
Bu çiçeğin yüzeyi kadife gibi.
Biz kadife çiçeği diyoruz. Adını bilen varsa bizimle paylaşsın lütfen :)

 
Babacığımın acı biberleri :(

 
Artık son demlerini veriyor...

 
Mandalinalar...

 
Narlar...

 
Bu yıl nar çok bol.
Zaten onun dışında bahçedeki çoğu ağaç kurudu ve kesildi :(
Özellikle Napoleon kirazlar hep kurudu.
Ama ne yapalım sağlık olsun.
Yediklerimize sayalım değil mi :)

 
Bu farklı bir açıdan nar fotosu :)

 
En tepeden selamlıyor bizleri...


 
Yediveren güller.

 
Aslında kırmızı bu gül ama ışıktan dolayı böyle çıktı.
Ama bence gayet hoş ne dersiniz...

 
Adımla özdeşen güller.

 
Adımın anlamını size söyleyeyim isterseniz son gül fotosu ile.
Güllerin açtığı mayıs ayı :)

 
Palmiye ve hurma:)
İkisi de oldukça eski ama malum iklimden dolayı hurma çiçek bile açmıyor:)

 
Bahçeden Kıbrıs mandalinası....

 
Aaaa burada kim varmış.
Annemlerin kedisi Tekir.
Zaten bizim kediler erkekse Tekir , Kızsa Minnoştur :)
Yalnız ev kedisi değil annemler dışarıda bakıyorlar ....
Ama çoook tatlı elimden düşmedi :)
Hatta babam espiri yapıyor evimizi satın alana kedi yanında hediye :)
Evet evlerimiz ve koca bahçe satılık ilgilenen olursa bir mail kadar yakındayım :)
Neyse sizi Tekirin güzel fotoları ile baş başa bırakıyorum....











8 yorum:

  1. Allahım yavru bir tekir.. Maşallah maşallah hem de oyunbaz maşallah...
    Ne güzel yerdesiniz gülay vallahi.. Bayram telaşı ama bahçe süpermiş çok beğendim.
    Ailenin ve senin bayramını kutluyorum seni çok çok çok öpüyorum kardeşim..
    Bizimkilerin de çok çok selamları var..:))
    Öpüyorumm..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim bir görsen o kadar tatlı ki :)
      Diyorum ya elimden bırakamadım bir türlü :)
      Annemlerin öyle benim evimde daha küçük versiyonu :)
      Tam senlik buralar bahçe içi müstakil.
      İnşallah Allah gönlündekini verir canım...
      Aleyküm selam canım ALlah razı olsun.
      Bende hepinizin bayramını kutluyorum :)
      Öpüyorum :)))))

      Sil
  2. Tekire maşallah
    hayırlı bayramlar evinize bol müşteriler

    YanıtlaSil
  3. Header'in gene değişmiş.Kıskançlıktan çatlayabilirmmm...Güller çok güzel,tekir de tam adı gibi bence-teker gibi yuvarlanmış:))- Kadife çiçeğini-Eskiden-para keseleri kadifeden olduğundan- evin bereketi çoğalsın diye dikilirmiş.Yolcuya da şans getirsin manasıyla bohçasına konurmuş.Araştırdığım kaynaklarda öyle bir not görmüştüm.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım yoook kıskanma :)
      Sevgili Shemellon bana 3 tane birden yapmıştı .
      Kızcağız o kadar uğraştı arada değiştirerek kullanmalı değil mi :)
      He he oynayınca toparlanamadı kedicik :)
      Bir diğer adı da Horoz ibiğiymiş.
      Kadife çiçeği diye aratınca çok değişik çiçekler çıkıyor. Ama horoz ibiğinde tam isabet :)
      Çok sağol canım hemen araştırmışsın :)
      Öpüyorum bende canım :)

      Sil
  4. yerim ben o tekiri.çok tatlı maşallah.tüm o fotolar bir harika.anne ve babanın yanında olup bayram yapmak zaten harika.onlarada selamlar ellerinden öpüyor ve bayramlarını kutluyorum.o yediveren gülleri ile harika şurup ve reçel yaparız biz.denedin mi hiç gülayım.çook öpüyorum sevgiler ve iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevimli değilmi :)
      Aynen yeterli aile ile birlikte olmak ...
      Sağol canım Allah razı olsun...
      ANnem eskiden reçel yapardı ama ne bilim o kadar çok seçenek varki ona sıra gelmiyor...
      Bu sene şurup deneyecektim kısmet olmadı.
      Seneye artık :)
      Bende çok öpüyorum canım .İyi, bayramlar....

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...