Sayfalar

24 Eki 2013

GREASE

 
Çoğunuzun anılarını depreştirdim değilmi :)
Evet artık arada eski filmleri de yeniden izleme kararı aldım.



 
Ne unutulmaz bir filmdi değilmi.
Erkekler bir John Travolta olma yolundayken Kızlar Olivia Newton-John olmayı diliyorlardı.
Gerçekten çok hoş bir kadın .

 
 
Travolta şu anda 59 yaşında Olivia ondan 6 yaş daha büyük ve 65 yaşında...
 
 
Ah öncesi ve sonrası...
 
 

1950'lerde geçen filmin öyküsü, bir grup liseli Amerikan gencinin gündelik hayatlarını, müzikli ve neşeli bir şekilde anlatır. Öykünün merkezinde Danny ve Sandy'nin ilişkisi vardır. Danny ve Sandy yaz tatillerinde birbirlerini tanımış ve aşk yaşamış bir çifttir. Tatil bitince ve okullar açılınca ayrıldıklarını düşünürler. Oysa o sene Sandy de Danny'nin okuluna gelecektir. Ama sorun şudur ki: Danny yaz tatilindeki gibi kibar ve romantik biri değildir. En azından çevresinde öyle tanınmamaktadır. Danny okulun en fırlama gençlerinin oluşturduğu bir çete olan T'Birds'ün lideri konumundadır neredeyse. Sandy, yaz tatilinde tanıdığı Danny'nin çok dışında bir Danny ile karşılaşır.


4 yorum:

  1. Ayy o kadar çok çokk duyuyorum ki bu filmi. kaç kere indirdim ya bozuk çıktı ya alt yazı sorun oldu bir izlemek nasip olmadı. Bak aklıma gelmiş oldu böylelikle ve hemen indiriyorum bu sefer umarım izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirmeden online izlesen daha iyi bence :)
      Ama mutlaka izle çok zevk alacaksın :)

      Sil
  2. ya var ya bu filmi ilk seyrettiğim günü ve saati bile hatırlıyorum benim gibi balık hafızalı biri için ço iyi yani:) bir pazar sadece kardeşlerim ve yakın bir arkadaşım evde seyretmiştik ve çok sevmiştim.zaten annemler istanbuldaydı ortam güzeldi filmde güzel olunca unutamamışım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi o balık hafızasından ende de var :)
      Ama unutmak istenilenler hiiiiç unutulmuyor değilmi :)ü
      Ama bu film tam bir klasik...
      Bu aralar biraz nostalji yapma niyetindeyim :)
      Sana güzel bir anıyı hatırlattımsa ne mutlu bana:)
      Çok öpüyorum canım :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...