Sayfalar

3 Eyl 2013

Percy Jackson: Canavarlar Denizi

 
 
Selammm...
Uzun zamandır beklediğim bir filmi sonunda izleyebildim.

Evet Percy Jackson...



 Biliyorsunuz ki bu film kitap serilerinden uyarlandı aynı Harry Potter yada Narnia Günlükleri gibi.

Dediğim gibi uzun zamandır bekliyordum ve beklentimin üstünde bile çıktı.
Burada ekip tam kadro :)
 
Eşim ilk bölümü hatırlamadığı için önce ilk bölümü izlemek ile başladık.
Tabi ben hatırladığım için arada bakıyordum arada işlerimle ilgileniyordum :)
Şİmdi gelelim filmle ilgili izlenimlerine...
 
Film de değişen bir karakter vardı sevgili Teh Chiron karakteri yada bilinecek isimle Pierce Brosnan.
Yeni karaktere de bir süre sonra alışıyorsunuz.
Görsellik her zamanki gibi çok iyi idi .
Kurgu ve hikaye çok iyi idi.
Miteolojik yaratıklara yavaş yavaş doyuyoruz ama bilmediğimiz daha çooook yaratık var..
Bu arada bu bölümde bir süpriz bizi bekliyor.
Biraz spoiler olacak ama söylesemmi ki :)
Az sonra....
Biliyorsunuz seri halinde çekilen filmlerde genelde ilk bölüm çok akılda kalıcı olur ve diğer serileri ilkini asla yakalayamaz.
Ama burada tam tersi olmuş.
İkinci film ilk filmi geçmiş....
Kendime dip not: En kısa zamanda kitaplarını oku ....
 

                     Annabeth Athenanın kızı                          
                                            

Percy'nin koruması Satir :)
 
 
Savaş Tanrısının kızı Clarisse.

 
Süpriiiiz.
Tyson bilin bakalım kim ????
Percy'nin kardeşi :)
Yani Poseidon'un oğlu...

 
Ve tabiki eşi benzeri olmayan Percy Jackson.
Poseidonun yari tanrı oğlu :)
 
Ben izlerken çok keyif aldım.
Aynı keyfi almanızı dilerim ...
Sevgilerimle...
 
 KONU:
Olympos'un Deniz tanrısı Poseidon'un oğlu Percy Jackson'ın maceraları, Thor Freudenthal'ın yönettiği ikinci filmle devam ediyor. İlk filmde güçlerini keşfeden ve annesini kurtarmak için arkadaşlarıyla birlikte uzun bir yolculuğa çıkan Percy Jackson, bu kez mitolojik bir efsane olan Altın Post'u bulmaya çalışacaktır. Görevi başarıyla tamamlarsa, ihanet uğramış kamplarını ve Olympos'u kurtaracaktır. Bir kez daha arkadaşlarıyla birlikte, bu kez 'Canavarlar Denizi'ne doğru yelken açan Percy Jackson, Titan saldırıları ve mistik varlıklarla


 
 FRAGMAN:
 


4 yorum:

  1. gulaycim,,,selamlar bahcemden:)

    YanıtlaSil
  2. Yazdım listeme bunu da..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar. Bir iz<mitli blogger daha. Nasıl memnun oldum anlatamam. LÜtfen iletişimi kopartmayalım.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...