Sayfalar

1 Ağu 2013

SUPANGLE


Eşim supangleyi çok sever.
Hazır aldığımız poşetlerden bit kadar çıkıyor :)
Bende ev yapımı tarif aramaya başladım.
Ve orjinalin bire bir aynısı bir tarif buldum.
Şöyleki her yiyen bayılıyor.
Bu kadar lezzetli beklemiyorduk diyorlar :)
kendisi çok hamarat bir bayan.
Bir gidip ziyaret edin bence çok güzel tarifleri var :)
 


Tarifde sadece şeker miktarını azalttım bize biraz tatlı geldi.
Siz kendi damak zevkinize göre değiştirebilirsiniz...
 
SUPANGLE :
Malzemeler:
 
1 kg. süt
2 yemek kaşığı tepeleme un
2 yemek kaşığı tepeleme nişasta
8 kaşık şeker
1 yumurta sarısı
4 yemek kaşığı kakao ( ben Bimin kakosundan 1 paket koyuyorum tam geliyor)
1 paket bitter çikolata ( 80 gr.)
 
 

 
Yapılışı :
 
Yapımı çok kolay sadece 1 püfü var .
Çikolata ve şeker hariç kalan malzemeler karıştırılıp ocağa alınır.
Kaynamaya başladıktan 1-2 dakika sonra şekeri ilave ederiz.
Şekeri sonradan ilave etmek yoğunluğu azaltıp biraz sulandırmak için.
Tekrar kaynamaya başladığında ocaktan alıp içine çikolatamızı ilave edip mikserle köpük köpük olana kadar karıştırırız.
Sonra kaselere paylaştırıp ılındıktan sonra buzdolabına koyarız.
Bu tatlıyı akşamdan yapar ve ertesi gün servis ederseniz hımmm tadına doyulmaz:)
Tarifi erken verdimki hemen yapın atın dolaba . İftara kadar kıvamını alsın.
Afiyet olsun...
 


10 yorum:

  1. Ellerine sağlık Gülaycım..Ev yapımı nefis oluyor..Benim bugünkü tarifim çikolatalı sütlacıda şiddetle tavsiye ederim..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım baktım hemen. Ellerine sağlık. Mutlaka yapılacak bir sütlaç hastası olarak :)

      Sil
  2. canım ellerine sağlık :) görüntüsü çok güzele benziyor eminim ki tadıda harikadır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bana çok güzel. Denemek istersen mutlaka tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Oooo çok leziz görünüyor.. Sen yaparsın da leziz olmaz mı Gülaycığım. Hemen verdiğin siteye ziyarete gidiyorum..:))
    Bu arada bende bir mimin var ama eğer cidden cevaplamak istersen yani..:))
    Öpüyorum.. Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Mime baktım da biraz araştırmam lazım :)

      Sil
  4. çok güzel görünüyor ama : ) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım harika görünüyor..
    benim eşimde bayılır supangleye..
    deneyeceğim tarifler arasında yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene eşinin vazgeçilmezi olacak. Üstelşik ayapımı çok kolay :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...